Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Vil sterkt anbefale Svein Magne Skulstad videre. Følte meg så godt ivaretatt, fikk svar på alt jeg lurte på og mer til.

Fantastisk hudlege

Lege: Anabella Bjørnestad Skrevet

En hudlege som virkelig tar problemene dine på alvor, og er flink til å forklare hvordan ting fungerer. Alltid i godt humør og praten ligger løst. Anbefales sterkt!

Fantastisk lege faglig og menneskelig

Lege: Karin Wold Frølich Skrevet

Var til kontroll med min datter som har legeskrekk og et utslett vi har gått med i mnd og år uten at leger har helt sett hva det var. En enorm letteste å møte en faglig flink og effektiv lege, som samtidig klarte å roe ned min datter og gi henne en trygghet og god opplevelse. Anbefaler sterkt Karin Wold Frølich.

Dyktig

Lege: Tetjana Isaksen Skrevet

Rolig, dyktig og profesjonell. Kan sitt yrke. Syns hun var veldig beroligende og spurte om det gikk bra underveis i undersøkelsen. Hun sa også flere ganger at jeg måtte gi beskjed om hun skulle stoppe, noe som var betryggende. Hun forklare hva hun gjorde underveis og sa på forhånd om det kunne være litt vondt feks.

Trygg, empatisk og varm

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Jeg gjorde litt research på forhånd om hvilken gynekolog jeg ville ha, ettersom jeg har erfaringer fra tidligere som ikke har vært så veldig positiv. Legelisten fortalte meg at Svein Magne Skulstad var en av de beste i mitt område, og det kan jeg skrive under på at han er. Hele opplevelsen fra start til slutt var positiv og han er noe jeg vil kalle for en pasient lege. En lege som ser pasienten og har tid til blikkontakt og en liten samtale før/under/etter konsultasjonen. Han var dyktig i arbeidet sitt, og jeg følte meg tatt vare på i en situasjon jeg før har vært nervøs og utrygg. Assistenten hans var også "en trygg" havn.