Volvat Laguneparken

Laguneveien 9 5239 Rådal

Siste vurderinger av Volvat Laguneparken

God på rutineundersøkelser, men ikke når det er noe alvorlig.

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Har tidligere gått til Ayfer til standardundersøkelser, og vært fornøyd. Da selve undersøkelsen har vært grei og effektiv.
Ble dessverre veldig skuffet da jeg oppsøkte hjelp i forbindelsen med en svangerskapskomplikasjoner i sommer. Dette ble vist for mye arbeid. Og hun førte meg ut før jeg hadde fått noe svar på noe som helst.
Måtte bestille ny undersøkelse hos enn annen klinikk, samme dag, for å få hjelp.

Behagelig og vennlig!

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Absolutt verdt pengene! Ayfer kom ut og hentet meg i god tid før timen skulle begynne. Hun var rolig og lyttende og ga god informasjon. Tok seg god tid og var tydelig.

Avslappet, dyktig og behagelig

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Utrolig flott gynekolog, dyktig, behagelig å snakke med og flink i jobben. Forklarerog viser og jeg følte meg trygg som pasient. Anbefales virkelig!

Kunnskapsrik og trygg

Lege: Svein Magne Skulstad Skrevet

Første besøk i dag. Lett å snakke med, forståelsesfull og trygg i sitt felt. Aldri før vært hos en gyn. som man kan føle seg så avslappet hos. Fikk time på dagen, ropte meg inn når eg var kommet og undersøkelsen gikk relativt fort. Men likevel følte eg han brukte god tid og var grundig.

Trygg og dyktig dame.

Lege: Ayfer Alhirmizi Skrevet

Eneste gynekologen jeg har vært avslappet hos. Veldig dyktig i sitt fag. Får deg til å føle deg trygg og ivaretatt med engang du kommer inn til henne. Forklarer alt underveis og man glemmer faktisk at man er hos gynekologen. Kommer aldri til å grue meg igjen for henne kommer jeg til å bruke her etter. Anbefales på det sterkeste.