Spesialistsenteret Pilestredet Park

Pilestredet Park 12A 0176 Oslo

Siste vurderinger av Spesialistsenteret Pilestredet Park

Jeg går ikke hos henne igjen

Lege: Marit G Andvig Skrevet

Det er ganske lett å få time og hun var ok for en vanlig undersøkelse. Men når hun måtte ta noe extra prøver, som funnet jeg etterpå er gaske smertefullt, hun sa ikke noe om smerte på forhand og når jeg sjokkert av smerte ropte for å stoppe hun stoppet ikke. Jeg har vaert hos en annen gynekolog for samme prøve etterpå og hos ham var det ikke så smertefullt og han sa at han kan stoppe i midten hvis det blir for smertefullt. Så, jeg skall aldri til henne igjen.

Fantastisk!

Lege: Gunnar Aasen Skrevet

Gunnar Aasen er en av de dyktige legene vi har når det gjelder ME. Han er oppdatert, interessert, har kunnskap og i tillegg forstår han alvoret og omfanget av sykdommen ME.

Uinteressert

Lege: Lina Herstad Skrevet

Min andre gang og det bekreftet førsteinntrykket: uinteressert og ganske usympatisk.
Bytter, for tilliten er overhodet ikke der.

God på undersøkelse, ikke veldig pratsom

Lege: Lina Herstad Skrevet

Først og fremst var hun veldig flink til å utføre selve undersøkelsen. Jeg var nervøs, noe jeg fortalte, og hun forklarte alt hun gjorde og var veldig forsiktig.

Da undersøkelsen var over, og hun indikerte at vi var ferdige, sa jeg at jeg hadde noen spørsmål. Da sa hun at det måtte jeg ta veldig raskt. Jeg ble helt forfjamset og sa noe om at jeg ikke var helt fornøyd med p-pillene mine, hvorpå hun skrev ut en resept på en annen p-pille. Hun ville åpenbart ikke svare på mine spørsmål knyttet til det. Jeg tok hintet og takket for meg, selv om jeg hadde mange flere spørsmål.

Jeg kan forstå at leger har dårlig tid, men da går det an å si at man eventuelt kan sette opp en ny time hvor man kun setter av tid til å prate.

Skuffende

Lege: Erik Fink Eriksen Skrevet

Han er en "benmann" og jeg ble henvist pga stoffskifteproblematikk med begrunnelsen "han tar stoffskiftepasienter også" - han er jo endokrinolog.
- det burde han kanskje ikke gjøre. Jeg fikk følelsen av at jeg satt med nyere kunnskap om emnet enn han gjorde