Aleris Strømmen

Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Aleris Strømmen

Trygg, hyggelig og kunnskapsrik

Lege: Ayham Alshbib Skrevet

Fjernet min Ganglion på håndleddet. Følte meg trygg før og under inngrepet da han forklarte godt hva som skulle skje. Ingen smerter i ettertid og fikk gode tips til å få et minst mulig synlig arr. Veldig fornøyd!

Anbefales!

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Linn er utrolig dyktig gynekolog og veldig hyggelig og behagelig. Hun tar seg tid til å informere godt og man føler seg både sett og i varetatt.

Skuffende

Lege: Nils Lykke Skrevet

Når man reiser til Aleris for konsultasjon forventer man å føle seg ivaretatt. Han var 25 min forsinket. Selve konsultasjonen var rask og helt grei. Men kunne vært bedre kommunikasjon. Litt for arrogant for meg. Fikk beskjed om at de ville ta kontakt med meg innen en uke for å avtale operasjon. Det gikk 14 dager uten at jeg hørte noe, så jeg ringte til han selv. Da skulle ha ta tak i dette og be de ringe meg asap. Nå er det gått 2 mnd og jeg har fortsatt ikke hørt noe. Dette til tross for at dette er en operasjon som jeg ikke burde vente for lenge med. Sikkert en veldig dyktig kirurg, men det vet jeg ikke så mye om. Velger å utføre operasjonen ett annet sted.

Veldig imøtekommende og behagelig, kunnskapsrik.

Lege: Usman Rana Skrevet

Har hatt diverse problemer m ØNH, denne legen viser forståelse og råd. Trygg og god.
Alltid presis, vurderer og sjekker deg godt.
Henviser videre.

Imøtekommende og lyttende

Lege: Jahan Zeeb Saleem Skrevet

Veldig hyggelig og flink lege. Tar deg seriøst og sjekkes det som sjekkes kan. Opptrer kunnskapsrik og trygg.