Aleris Strømmen

Støperiveien 5 2010 Strømmen

Siste vurderinger av Aleris Strømmen

Trygghet hos Dr. Usman Rana

Lege: Usman Rana Skrevet

Vår sønn skulle gjennomgå en behandling, og nervøsiteten lå tykt i luften. Heldigvis møtte vi Dr. Usman Rana, som umiddelbart tilførte oss en følelse av trygghet. Hans profesjonalitet og empati var tydelig fra det øyeblikket vi møtte ham. Det var en betryggende opplevelse å ha en lege som tok seg tid til å gi oss all nødvendig informasjon om prosedyren og forklarte hva vi kunne forvente i tiden som lå foran oss.

Vi satte stor pris på Dr. Ranas evne til å kommunisere på en forståelig måte, noe som bidro til å redusere bekymringene våre. Hans dedikasjon til å holde oss oppdatert og sørge for at vi forstod hvert steg av behandlingen var en uvurderlig støtte. Det var tydelig at han ikke bare var opptatt av selve inngrepet, men også av vår forståelse og komfort gjennom hele prosessen.

Etter behandlingen viste Dr. Rana fortsatt omsorg ved å følge opp og sikre seg at alt gikk som det skulle. Den ekstra oppfølgingen ga oss ekstra trygghet og viste at han virkelig brydde seg om pasientens velvære både under og etter behandlingen.

Vi er dypt takknemlige for Dr. Usman Ranas profesjonalitet, empati og dedikasjon til vårt barns helse. Han gjorde hele opplevelsen mer håndterbar og styrket vår tillit til helsevesenet. Anbefales på det varmeste.

Behagelig, trygg og rolig

Lege: Linn Hjarne Brakstad Skrevet

Gruet meg enormt mye til mitt aller første besøk hos gynekolog. Det hadde jeg ikke trengt. Da jeg kom inn til Linn, ble jeg tatt godt i mot og henne beroliget meg med at dette kom til å gå bra. Hun fortalte steg for steg hva henne gjorde, noe som gjorde det veldig trygt for meg. Anbefales, kjempefornøyd!
- Jente, 20 år

Flink og hyggelig lege

Lege: Mari Skylstad Kvernebo Skrevet

Fikk umiddelbart et veldig godt inntrykk av henne både som fagperson og menneske. Merker godt at hun er faglig dyktig, og hun forklarte alt godt og forståelig. Var veldig hyggelig og blid i tillegg. Kan anbefales på det sterkeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Lina Warholm Skrevet

Fantastisk hyggelig, beroligende og flink lege. Trygg og kunnskapsrik, svarer på alle spørsmål på en betryggende måte.

Trygg med behagelig vesen.

Lege: Jahan Zeeb Saleem Skrevet

Tuuusen takk for trygg, rolig og systematisk konsultasjon!

Jeg ble sett, hørt og tatt på alvor.

Anbefales på det varmeste.