Aleris Solsiden - Trondheim

Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden - Trondheim

Lite omsorgsfull lege

Lege: Trond Dyngeland Skrevet

Hei!
Nylig operert ved Aleris.
Har aldri opplevd en så lite omsorgsfull og empatisk lege. Trist at hele opplevelsen rundt operasjonen kjennes så vond.

Fantastisk service!

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Serviceinnstilt, engasjert og imøtekommende! Veldig fornøyd med helhetsinntrykket hos Aleris. Anbefales.

Trygg, flink, tydelig og en meget hyggelig mann

Lege: Dag Halvorsen Skrevet

Jeg var inne for vasektomi (sterilisering av menn) i Oktober 2018. Jeg var litt nervøs før inngrepet og dette plukket doktor Dag opp med en gang. Før jeg rakk å si annet en navnet mitt smilte han og ba meg om å slappe av -"Du kommer tilbake"- Vi pratet i ti minutter om inngrepet og hva jeg skulle gjøre i tiden etterpå. Han var veldig tydelig og la frem opperasjonen som om vi var "på samme lag". Dette skulle ikke gjøre vondt og jeg skulle bare si ifra med en gang jeg kjente ubehag. Jeg hadde noen få spørsmål og han tok seg god tid til å svare og forklare. Operasjonen gikk veldig greit og doktor Dag spurte ofte underveis om det gikk bra og snakket meg bort med andre ting. I mellomtiden snakket doktor Dag og assistenten om helt hverdagslige ting de hørte på radion. De lo og inkluderte meg i samtalen og dette føltes utrolig betryggende. Plutselig var vi ferdige og inngrepet gikk egentlig ganske smertefritt. Bedøvelsen gjorde litt vondt som han allerede hadde beskrevet og selve inngrepet var ubehagelig, men ikke noe vondt. Ubehaget kom nok mest av at stedet opperasjonen foregikk er noe privat, følsomt og at dette absolutt var en helt ny opplevelse. Jeg kan absolutt anbefale Aleris og doktor Dag. Raskt og enkelt, tydelig, og alt føltes meget trygt og greit. For min del var jeg øm i to-tre dager etter inngrepet, men smertene uteble. Stingene sitter fortsatt i og de føles litt ubehagelig, men igjen uten smerter.

Ivaretar pasientene godt!

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Ivaretar pasientene godt, lytter, har mye kunnskap og følger godt opp etter timen! Føler meg sett og hørt på alle måter av Dresmane! Første gang hos gynekolog, men det kunne ikke blitt bedre enn her! Anbefales på det sterkeste!

Rutinert og trygg

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Beskriver godt før inngrep hva som skal skje. Flink til å snakke med pasienten (en ungdom) før under og etter dagkirurgisk inngrep. Oppleves som rutinert, trygg og tydelig. Åpner for spørsmål fra pasient og mor. Vi opplever oss godt ivaretatt.