Aleris Solsiden - Trondheim

Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden - Trondheim

Veldig dyktig og imøtekommende, anbefales!

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Grunnet en stupeulykke var nesen min skjev og konstant tett. Tok kontakt med Aleris Solsiden og ble operert av Mads Moxness.

Mads er imøtekommende og veldig dyktig i jobben sin. Han ga en grundig forklaring om prosessen og hvordan han kunne løse problemene jeg hadde.
Operasjonen var vellykket og resultatet ble veldig bra, både tetthet og kosmetisk.

Fantastisk service og oppfølging av Mads og sykepleierne. De sørget for at jeg følte meg trygg og godt ivaretatt gjennom hele prosessen.

Anbefaler Aleris Solsiden og Mads Moxness på det sterkeste!

Arrogant, travel og stresset

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Det er lenge siden jeg har hatt en så dårlig opplevelse hos en praktiserende lege. Opplevde under samtlige konsultasjoner en arrogant og stresset lege som ikke informerte tilstrekkelig hverken før eller etter inngrep. Fikk utdelt et skriv etter operasjonen full av latinske ord og forkortelser de færreste uten ph.d i ØNH ville forstått seg på. Dessverre fikk jeg derfor ikke informasjon om alle medisiner som skulle tas etter nevnt inngrep. Heller ingen oppfølging etter inngrepet, og han hadde heller ikke tid til å besvare spørsmål pr tlf. Måtte til slutt oppsøke en annen privatpraktiserende spesialist. Hadde heller reist til en annen by enn å besøke denne «spesialisten» igjen.

Fantastisk dyktig lege

Lege: Trond Dyngeland Skrevet

Veldig godt resultat etter laser på åreknuter. Ble velinformert før inngrepet. Ble godt tatt vare på av personalet etter inngrepet

Omsorgsfull, trygg og tar deg på alvor

Lege: Erik Færø Skrevet

Erik tar plagene dine på alvor og gir deg riktig behandling til rett diagnose. Han er beroligende, grundig i sin oppfølging og informativ.

Trygg, rolig, flink

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Folk flest gruver seg til gynekologtimen, men her er det ingen grunn til bekymring. Opplevde at legen tok seg god tid til å lytte og forklare før undersøkelsen. Opplevde det også som positivt at hun forklarte og kommenterte underveis, da jeg følte meg tryggere og ivaretatt. Anbefales

Dette er en Pluss-tjeneste.