Aleris Solsiden - Trondheim

Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden - Trondheim

Trygg og dyktig kirurg!

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Utrolig hyggelig og imøtekommende mann!

Veldig fornøyd med resultatet etter neseoperasjon hos han, fikset på neseskillevegg og kosmetisk.
Han er ærlig, realistisk, og tar seg god tid med å forklare og svare på alt man lurer på.
Følte meg hørt og godt forstått.
Også godt ivaretatt både før, under og etter operasjonen.

Vil også skryte av de som tok imot meg før operasjonen, var utrolig nervøs og de var flinke til å forklare og berolige meg.
Samme med de som er på observasjon etter operasjon.
Alltid blide og hyggelige i telefonen er de også, uansett hvor mange ganger du ringer og svarer på alt.

Kunnskapsrik og imøtekommende

Lege: Kjersti Ausen Skrevet

Fikk god hjelp og veiledning, med en god faglig vurdering. Hun undersøkte nøye og brukte god tid på å finne ut hva som passet for meg og min kropp. Man føler seg ivaretatt og sett. Kan varmt anbefale henne.

Sterilisering som gikk smertefritt

Lege: Dag Halvorsen Skrevet

Det gikk kjapt og smertefritt da jeg for noen dager siden steriliserte meg. Dag og assistenten forklarte alt fra A til Å. Inngrepet gikk kjapt og fortonet seg som en mellomting mellom en samtale rundt middagsbordet og en episode av en sit.com. Snittene etter inngrepet vises knapt.
Beroligende og flink i sitt fag...men dårlig til å huske passord på sin pc 🙂

Sonja vet akkurat hva hun holder på med

Kiropraktor: Sonja Merete Wolf Skrevet

Forståelsesfull, gir gode råd, er på din side og vet akkurat hva hun holder på med. Har hjulpet meg før og hjelper meg igjen med andre plager.

Ikke operer nesen her.

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Advarer sterkt mot å operere nesen hos Ivan. Jeg prøvde å uttrykke hva jeg ville ha gjort og han avbrøt meg med "jeg skjønner hva du vil" rett før operasjon. Han brydde seg ikke om mine ønsker. Det var for sent å avbestille om jeg ville ha pengene tilbake, så jeg tok sjansen. Nå har jeg pusteproblemer som han nekter for at er hans feil. Nesen er overhodet ikke slik jeg ville ha den heller, estetisk sett. Vær så snill å gå til noen andre om du skal operere nesen. Ikke til å stole på!