Aleris Solsiden - Trondheim

Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden - Trondheim

Forskjellsbehandler pasienter

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Har vært til Ivan både som privat og offentlig pasient. Som privat pasient ble jeg tatt godt vare på og fikk et veldig godt resultat, men som offentlig pasient var han direkte ufin og behandlet meg som en ulønnsom budsjettpost. Fikk ingen oppfølging av han, og et mindre heldig resultat som jeg har måttet rette på flere ganger. Jeg ville frarådet pasienter med offentlig refusjon å oppsøke Aleris solsiden.

Dyktig lege

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Informerte godt før behandling og var veldig tilstedeværende. Godt humør og en lege jeg umiddelbart fikk full tillit til. Anbefales!

Dyktig og hyggelig

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

En engsjert lege, vennlig og sørvisinnstilt. Faglig utstråler han trygghet og vet hva han holder på med. Gir god oppfølging i etterkant av operasjon.

Veldig grundig undersøkt!

Lege: Kjetil Dale Skrevet

Henvist for hjerteundersøkelse med h t fornyelse av førerrett på buss, kjøreseddel, han ordnet opp!
Har aldri blitt så grundig og ordentlig undersøkt, fikk vite en god del jeg ikke visste noe om!
Og Fylkemannen var fornøyd, førerkort for tre nye år. Kjetil Dale har startet egen praksis i tidl Hurtigbåt terminalen i Trondheim, mellom Pirbadet og Calrion Congress......

Dårlig lege

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Er helt enig med den andre personen som har skrevet om sin negative opplevelse her. Bestilte time for rundt 1700 kroner og var så vidt inne i 10 minutter, når det sto 20 minutters konsultasjon. Han virket stresset og uinteressert i å høre hva jeg hadde å si. Skrev ut medisin som jeg skulle bruke i 8 uker. Sa ingenting om hva som skjer etter det. Ga heller ingen generelle råd om f.eks hvilken mat man skal unngå når man har refluks, nei kan jo ikke si noe om det da det viktigste er å proppe full folk med medisiner som er farlig på lengere sikt. Det er jo det letteste. Virket lite troverdig. Veldig skuffende konsultasjon.