Aleris Solsiden - Trondheim

Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden - Trondheim

Meget profesjonell

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Hos denne legen er man virkelig i gode hender. Ble trygg på legen fra første stund. Informerte godt før inngrep. Gjorde en super jobb med den skjeve nesen min og er strålende fornøyd med resultatet. Meget godt utført håndverk av legen. Anbefales på det sterkeste!

Hyggelig og dyktig

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Jeg har alltid gruet meg til gynekologtimen men det gikk strålende. Hun er veldig hyggelig og flink til å forklare når man har spørsmål. Undersøkelsen gikk raskt og helt smertefritt. Hun er veldig effektiv, null forsinkelse.

Trygg behandling

Lege: Trond Dyngeland Skrevet

Godt mottatt, hyggelige, flinke sykepleiere, og en dyktig, ærfaren lege. Fin stemning i operasjonsstua, som fungerer som anestesi for en litt spent pasient.

Fantastisk!

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

En helt fantastisk lege med evne til å forklare & berolige.
Flr/under/etter hele operasjonen var jeg meget godt ivaretatt.
Kan ambefales til de grader!

Dyktig

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Har gjennomgått en neseoperasjon på grunn av kronisk tett nese. Nesen var skjev og kanaler inni hadde kollapset slik at jeg ikke fikk puste. Skyldes et uhell i ungdomstiden min. Ble operert for samme lidelse på St. Olav i Trondheim (den gang RIT) rundt år 2000. Den gangen var operasjonen mislykket og jeg hadde store smerter og ubehag etter inngrepet.
Så jeg gruet meg veldig til å gjenta dette nå, men var nødt pga bl.a dårlig tannhelse og pusteproblemer.
Ble operert av Moxness på Aleris Solsiden for en uke siden. Utrolig fornøyd med hele greia. Jeg er håndverker selv, og dette er virkelig godt utført håndverk av nevnte lege. Operasjonen var vellykket og jeg fikk god oppfølging av klinikken i ettertid. Kan varmt anbefale denne legen videre.