Aleris Solsiden - Trondheim

Tlf: 73 87 20 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart

Siste vurderinger av Aleris Solsiden - Trondheim

Forskjellsbehandler pasienter

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Har vært til Ivan både som privat og offentlig pasient. Som privat pasient ble jeg tatt godt vare på og fikk et veldig godt resultat, men som offentlig pasient var han direkte ufin og behandlet meg som en ulønnsom budsjettpost. Fikk ingen oppfølging av han, og et mindre heldig resultat som jeg har måttet rette på flere ganger. Jeg ville frarådet pasienter med offentlig refusjon å oppsøke Aleris solsiden.

Dyktig lege

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Informerte godt før behandling og var veldig tilstedeværende. Godt humør og en lege jeg umiddelbart fikk full tillit til. Anbefales!

Dyktig og hyggelig

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

En engsjert lege, vennlig og sørvisinnstilt. Faglig utstråler han trygghet og vet hva han holder på med. Gir god oppfølging i etterkant av operasjon.

Dårlig lege

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Er helt enig med den andre personen som har skrevet om sin negative opplevelse her. Bestilte time for rundt 1700 kroner og var så vidt inne i 10 minutter, når det sto 20 minutters konsultasjon. Han virket stresset og uinteressert i å høre hva jeg hadde å si. Skrev ut medisin som jeg skulle bruke i 8 uker. Sa ingenting om hva som skjer etter det. Ga heller ingen generelle råd om f.eks hvilken mat man skal unngå når man har refluks, nei kan jo ikke si noe om det da det viktigste er å proppe full folk med medisiner som er farlig på lengere sikt. Det er jo det letteste. Virket lite troverdig. Veldig skuffende konsultasjon.

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Fantastisk fra jeg kom inn og nervøs som en unge. Opererte nesen, han var utrolig flink i jobben, meget interessert i å ivareta meg som pasient. Tilgjengelig på Tlf etter jeg kom hjem og svarte raskt på mine meldinger. Meget profesjonell og anbefaler han på det sterkeste! Gjorde en fantastisk god jobb med nesen og jeg er strålende fornøyd👌

Vil ikke anbefale denne legen

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Denne spesialisten ga ikke et tillitvekkende inntrykk. Virket ikke interessert i å høre sykehistorien min. Kom ikke med noen gode råd og jeg fikk inntrykk av å være ham til bry. Ti minutters konsultasjon for drøyt 1700 kroner. En særdeles skuffende konsultasjon.

Svært fornøyd med Dresmane.

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Har nylig vært hos Anita Dresmane etter flere år uten gyn.undersøkelse. Var litt engstelig pga.skifte av gynekolog. Min gamle gynekolog sluttet . Hos ham gikk jeg årlig i 37år og han kjente meg knapt igjen fra gang til gang.
Ble veldig godt tatt imot av Dresmane. Kjempehyggelig dame.Vi pratet litt før hun undersøkte meg grundig. Forklarte alt hun gjorde og var veldig forsiktig. Det hele var raskt overstått. Etterpå pratet vi litt igjen og hun var veldig ivrig på å forklare noen spørsmål jeg hadde.
Hun var også opptatt av at jeg bare måtte ringe henne hvis jeg hadde flere spørsmål .
Gikk derfra med en god følelse.

Dålig!!!

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Rekomenderas inte! Om du tro du har endometriose, gå ikke till henne. Nochalerar dig. Hårdhänt och tar dig ikke på allvar.

Topp kiropraktor!

Kiropraktor: Sonja Merete Wolf Skrevet

Fant ut av det fastlegen min har brukt 6 år på, men ikke klarte å løse, på 3-4 behandlinger. Veldig hyggelig dame og veldig flink!

Fantastisk!

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Har vært til flere uprofesjonelle, krasse og uforsiktige gynekologer som jeg overhodet ikke har vært fornøyd med.

Men Anita Dresmane fikk meg til å føle meg trygg, forklarte alt hun gjorde og hvilke instrumenter hun brukte. Undersøkelsen gikk raskt og på en så forsiktig måte, som gjør at jeg med g.u-skrekk vil fortsette å gå til henne.
Ringte på morgenen og fikk time på dagen!

Anbefales!!

Dyktig!

Kiropraktor: Sonja Merete Wolf Skrevet

Etter å ha slitt med vond rygg under eksamenstid, fikset hun ryggen på et par behandlinger. Utrolig effektiv (noe som virkelig var essensielt i mitt tilfelle), og forklarer på en enkel og god måte. Anbefales!

En lege som lytter og som en får stor tillit til.

Lege: Jan G. Mjønes Skrevet

Blev opperert ved Aleris i Trondheim oktober 2014 med et utmerket resultat.(prostata)ble liggende på Aleris i 2 døgn med en utmerket oppfølging og forklaringer om situasjonen og eventuelle tiltak jeg kunne gjøre etter hjemkomst.Aleris og Mjønes har i ettrkant vert svæert oppmeksom og tilgjengelig, Mjønes oppgav sitt mobilnr.om det var noe vi hadde problemer med,det var bare og ringe etter arbeidstid.
(Fantastisk)