Aleris Solsiden - Trondheim

Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden - Trondheim

Anbefales

Lege: Dag Halvorsen Skrevet

Dyktig kirurg som tok seg tid til å beskrive på forhånd hva som skulle gjøres ifb. operasjonen. Underveis i operasjonen følte jeg at vi var et lag, snakket sammen som "kollegaer" om operasjonen, i tillegg til annet "skitprat" for at jeg skulle være beroliget. Anbefales så absolutt!

Dyktig, hyggelig og trygg

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Tredje gangen hos Mads Moxness og jeg synes han er en veldig imøtekommende og dyktig lege! Han er veldig ærlig og direkte- men på en hyggelig og fin måte! Tar seg tid til å prate og forklare ting. Veldig godt inntrykk og kan definitivt anbefales videre:)

Meget profesjonell

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Hos denne legen er man virkelig i gode hender. Ble trygg på legen fra første stund. Informerte godt før inngrep. Gjorde en super jobb med den skjeve nesen min og er strålende fornøyd med resultatet. Meget godt utført håndverk av legen. Anbefales på det sterkeste!

Hyggelig og dyktig

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Jeg har alltid gruet meg til gynekologtimen men det gikk strålende. Hun er veldig hyggelig og flink til å forklare når man har spørsmål. Undersøkelsen gikk raskt og helt smertefritt. Hun er veldig effektiv, null forsinkelse.

Trygg behandling

Lege: Trond Dyngeland Skrevet

Godt mottatt, hyggelige, flinke sykepleiere, og en dyktig, ærfaren lege. Fin stemning i operasjonsstua, som fungerer som anestesi for en litt spent pasient.