Aleris Solsiden - Trondheim

Telefonnummer73 87 20 0073 87 20 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Innherredsveien 7D, 4. etg., inngang fra Kirkegata 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden - Trondheim

Rutinert og trygg

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Beskriver godt før inngrep hva som skal skje. Flink til å snakke med pasienten (en ungdom) før under og etter dagkirurgisk inngrep. Oppleves som rutinert, trygg og tydelig. Åpner for spørsmål fra pasient og mor. Vi opplever oss godt ivaretatt.

Arrogant. Rude. Careless.

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Not a good impression at all. From the first minute of appointment gives a feeling that he is in rush, and I have to leave asap. Not a good listener. Prescribed strong medicine despite the fact that I have already used that medicine not long ago. Puts more effort on making you to accept the illness rather than treat it. Probably, he would be a good psychiatrist, or probably not.

Varm og trygg

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Anita var min første opplevelse av Aleris, og jeg er strålende fornøyd. Ingen forsinkelse til timen min, og hun var effektiv uten å stresse meg. En liten prat før undersøkelsen - kjapp, effektiv, og beroligende undersøkelse, uten å virke forhastet. En liten prat etterpå i tilfelle jeg hadde noen spørsmål. Anbefales på det varmeste!

Anbefales IKKE

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Ufattelig dårlig resultat av både seteplastikken og lårplastikk. Ingen forståelse når man tok opp dette med han i ettertid.

Seriøs og dyktig lege

Lege: Mads Henrik Strand Moxness Skrevet

Har fjerna mandlene på Aleris og må få si at Moxnes og hele gjengen har vært utrolig profesjonelle og jeg føler meg meget ivaretatt og godt behandlet. Her er det ikke noe tull og man merker at han kan det han jobber med og det trygger veldig godt hos meg som pasient.
Tusen takk til Aleris for at dere tok så godt vare på meg.