Aleris Solsiden Trondheim

Innherredsveien 7D 7014 Trondheim

Siste vurderinger av Aleris Solsiden Trondheim

Omsorgsfull, trygg og tar deg på alvor

Lege: Erik Færø Skrevet

Erik tar plagene dine på alvor og gir deg riktig behandling til rett diagnose. Han er beroligende, grundig i sin oppfølging og informativ.

Trygg, rolig, flink

Lege: Anita Dresmane Skrevet

Folk flest gruver seg til gynekologtimen, men her er det ingen grunn til bekymring. Opplevde at legen tok seg god tid til å lytte og forklare før undersøkelsen. Opplevde det også som positivt at hun forklarte og kommenterte underveis, da jeg følte meg tryggere og ivaretatt. Anbefales

Skjønneste frodigste bryster

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Jeg var i alt til 3 forskjellige leger på konsultasjon her i Trondheim. Jeg valgte først å dra til en kvinnelig lege, la fort merke til at vi ikke så den samme visjonen av hvordan bryster skulle se ut. Og av annen mannelig lege som fikk meg til grøsse over besøket. SÅ valgte jeg Ivan Pavlovic som min kirurg. Er en eksepsjonell dyktig lege. Ønsket var at brystene skulle se så naturlig som mulig ut. Jeg anbefaler han på det meste!! Husk det er grunnleggende å bli tatt på alvor, viktig å si hva man vil og ønsker, så man blir lyttet til!

Helt forferdelig

Lege: Ivan Pavlovic Skrevet

Ubehagelig stresset kirurg, tar seg ikke tid til å lytte til pasienten. Var hos han for å ta silikon i brystene. Både prosessen og resultatet var helt forferdelig. Anbefales ikke!!!

Dyktig lege

Lege: Dag Halvorsen Skrevet

Legen har utført hydrocele operasjon og jeg syntes han er veldig dyktig samt han bryr seg om patienten.