BestHelse Nordstrand

Telefonnummer987 02 359987 02 3 ...
Kongsveien 104 1177 Oslo

Siste vurderinger av BestHelse Nordstrand

Lyttende og proff

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Gått til Dr.Ullern i mange år og veldig fornøyd! Hun er lyttende,lett å snakke med og virker veldig proff. Anbefales på det varmeste!!

lite informasjonsgivende, hardhendt og stresspreget undersøkelse

Lege: Jon-Roar Hoff Skrevet

Opplevde dessverre Jon Roar som kunnskapsrik, men svært lite hensynsfull ved Cystoskopi.

Han lot sykepleier bistå ved begynnelse og avslutningen, men forsvant bare ut av rommet for å diktere notater uten informasjon til meg som pasient om hva som skulle skje, eller hva hans (mangel på) funn var.

Lokalbedøvelsen Fikk ikke virke før undersøkelsen begynte, og ved at jeg viste åpenbart ubehag opplevde jeg ingen reaksjon eller forsøk på hverken å berolige eller tilpasse undersøkelsen - ei heller hente meg inn.

Hele undersøkelsen kjentes ut som at han stresset seg igjennom.

Blødde fra urinrøret i over ett døgn etter undersøkelsen, og med smerter ved vannlating.

Ingenting av dette fikk jeg beskjed om kunne være tilfellet, hverken i forkant eller i etterkant av behandlingen.

Velg en annen

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Tok meg ikke seriøst. Bagatelliserte mine opplevelser og mente jeg måtte forvente slike endringer med kroppen. Presenterte overgangsalder med depresjon, nedsatt sexlyst, nattesvette og mer til. Her er det bare å glede seg…
Beste oppfordring var å forvente endringer og ikke ha helseangst.

Utrolig dyktig

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Var litt redd i forkant, etter å ha lest tidligere vurderinger, men det var det ingen grunn til. Har vært hos henne to ganger på kort tid nå, og min opplevelse er utelukkende positiv. Hun er ikke den mest «sprudlende» personen, noe som kanskje er grunnen til at noen har opplevd henne som kald. Min oppfattelse er at hun veldig flink i jobben sin, fokusert og samtidig effektiv på en måte som gjør at du føler deg godt ivaretatt og forstått. Helt smertefritt. Skal absolutt tilbake hit neste gang jeg har behov for hjelp!

Kjølig

Lege: Åsle-Marit Ullern Skrevet

Fremstår uempatisk ved at hun er ordknapp, mimikkløs og brå. Viser lite forståelse for at gynekologisk undersøkelse kan være vondt. Men er effektiv. Personalet i skranken var også lite imøtekommende og det hele var en noe ubehagelig opplevelse.