Nedre Eiker Legesenter

Strandveien 39 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Eiker Legesenter

Slik en lege skal være

Lege: Nina Gilhuus-Kiani Skrevet

Mine erfaringer hos Nina er bare positive. Hun viser mye empati og er løsningsorientert. Hun kommer ikke alltid med svar/ anbefalinger jeg ønsker. Men hun er legen- og vet best!

Utmerket lege

Lege: Anne Lindseth Skrevet

Lytter og informerer. Gir følelsen av at vi har god tid. Flink og effektiv. Lett å stole på. Utrolig fin person.

Null service på legekontoret

Lege: Bahram Kiani Skrevet

Opplever Bahram Kiani i seg selv som en flott fyr, men dessverre er personalet på legesenteret ikke spesielt "kundevennlige".

Godt fornøyd

Lege: Anne Lindseth Skrevet

Flink å lytte, sender deg fort videre til sykehus, spesialist om nødvendig. Spør om det er andre ting å ta opp.

Endelig har jeg fått en lege som hjelper meg!

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Kjempe hyggelig og blid og lun og lett å prate med, og ser deg i øynene og lytter og tar seg tid til flere småting som dukker opp underveis når du er der. Og han vil ditt beste og ikke presse deg til noe men råder og informerer og respekterer din mening og ditt valg uten å kverrulere. Han er en relativt ung mann men jeg på 30 syns han var helt perfekt. Rygg skader og noe mere på meg og har fram til nå ikke hatt noen leger som hjelper meg og gjør det lettere for meg både med fremtiden og å dra til legen. Fordi jeg vet han hjelper og lager ikke masse spm og kverruleree og mistenker eller ikke tror deg men han undersøker og gjør alt av ting for å finne ut hva som er greia. Røntgen mr behand etc han er nøye, men ikke på en vanskelig måte. Vang bsng bang enkelt og greit og jeg syns faktisk det er hyggelig å dra til legen. Anbefaler han av hele mitt hjertet!