Nedre Eiker Legesenter

Strandveien 39 3050 Mjøndalen

Siste vurderinger av behandlere ved Nedre Eiker Legesenter

Flink lege

Lege: Khakan Altaf Chaudhry Skrevet

Dr Kjakan er en ganske flink lege. Har av og til en litt "ovenfra ned"-holdning, men så lenge man ikke utfordrer hsm på dette, har man en god behandler i Kjakan.

Veldig god lege

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Profesjonell, flink, rask med henvisning, god til å lytte, tar seg tid, flink med meg som pasient, snakker fra levra, rett og slett kjempe fornøyd med denne legen

Veldig dyktig og fin lege

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Khan som fastlege. Han er god til å lytte, han har glimt i øye, tar deg på alvor og henviser til spesialister. Han virker oppriktig interessert i deg og dine problemer, og det føles trygt og godt å være pasienten til Khan. Anbefaler han på det sterkeste.

En menneskelig lege!!

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Kahn er definitivt den legen jeg har vært mest fornøyd med. Han tar seg tid, lytter og er engasjert. Han får ting gjort og har ett Glimt humor imotsetning til andre leger jeg har vært hos. Veldig behagelig å snakke med.

Den beste legen jeg har hatt noen gang!😃

Lege: Shahzad Yousaf Khan Skrevet

Han er en fremragende god lege. Effektiv til å henvise og få ting gjort. God kommunikasjon. Lyttende. Uten tvil den beste legen jeg har hatt noensinne. Håper han blir på Notodden i all fremtid! Veldig hyggelig lege.