Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Dyktig!

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg dro fra et annet sted i landet for å gjøre brystforstørrelse hos Mette Haga ved Akademikliniken. Jeg møtte flere plastikkirurger før henne, men ingen føltes riktig for meg. Jeg er så glad jeg valgte Mette! Jeg hadde tubulære bryst, ett større en det andre og en brystkasse som er litt høyere på den ene siden. Mette er en kunstner - med dråpeformede implantater i forskjellige størrelser og høyde plassert perfekt er resultatet mer enn jeg kunne håpet på. Jeg er endelig komfortabel i min egen kropp. Tusen takk Mette! Anbefales på det varmeste!

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Mette Haga Skrevet

Dr. Haga har virkelig imponert meg med sin kunnskap. Jeg kom til henne med bryst som virkelig var en utfordring,fra en tidligere operasjon som ikke var vellykket. Det var en nøtt å knekke, men hun har virkelig klart å reparere dem. Er sååå takknemlig, og anbefaler henne på det sterkeste! Vi snakker tryllekunstner🙏🏼

Anbefales! Ekspertise på høyt nivå.

Lege: Mette Haga Skrevet

Etter 3 svangerskap trakk ikke magemusklene mine seg sammen igjen, noe som resulterte i at jeg gikk med konstant «gravidmage». Ingen trening hjalp, og jeg var så lei av å gjemme magen bak store klær.

Jeg undersøkte litt rundt og kom over Dr Mette Haga på Akademiklinikken og booket en konsultasjon og opr. Hun er bare helt fantastisk! Jeg følte meg trygg og ivaretatt både før, under og etter operasjonen. Et stort pluss med denne klinikken er at de tilbyr overnatting etter opr. Man trenger den tiden for å komme seg, og jeg ble godt passet på av sykepleierne der.

Resultatet er mye bedre enn jeg hadde drømt om! Sett bort fra et arr (som ligger skjult under trusekanten) er magen penere enn den var før barn, og jeg har endelig kontakt med magemusklene mine igjen. Hun er nøye og tenker på helhetsresultatet. Vil du ha den beste, velg Mette Haga ♥️

Kunnskapsrik og dyktig

Lege: Mette Haga Skrevet

Valgte Akademiklinikken basert på en anbefaling av Mette Haga. Lenger reisevei var absolutt verdt det. Veldig hyggelig, kunnskapsrik og dyktig dame som lytter til dine ønsker og vet hvordan man skal oppnå best resultat utifra din kropp og dine ønsker. Resultat over forventninger uten komplikasjoner. Jeg følte meg trygg og ivaretatt hele veien og kan trygt anbefale henne til andre.

Operasjon tunge øyelokk

Lege: Mette Haga Skrevet

Jeg er utrolig skuffet. Vil ikke anbefale henne til øyeoperasjon. Hun har hatt to forsøk på mine øyne og resultatet er ikke bra. Har egentlig mest lyst til å finne noen som kan rette opp i dette. Jeg var spesielt misfornøyd med det en øyet og hun korrigerte mest på det andre, ved den korrigerende operasjonen. Hun påstår at hun er opptatt av helhetsinntrykket, men man kan undres. Ellers er AK et imøtekommende sted med hyggelig personell som jeg opplevde å bli tatt godt i mot av.