Logo for Akademikliniken Oslo

Akademikliniken Oslo

Logo for Akademikliniken Oslo

Om klinikken

Akademikliniken er Nordens ledende privatklinikk innen plastikkirurgi og kosmetiske behandlinger og har over 30 års erfaring. Med over 300 ansatte, inkludert 24 kirurger, tilbyr Akademikliniken et bredt utvalg av tjenester, inkludert plastikkirurgi, injeksjons- og hudbehandlinger, og hudpleieprodukter.

Akademiklinikens klinikk i Oslo er utstyrt med moderne teknologi og har et team av erfarne plastikkirurger og sykepleiere som jobber sammen for å tilby kundene tilpassede helhetsløsninger for skjønnhet og velvære. Klinikken tilbyr en rekke operasjoner innen figur- eller kroppsforming som bukplastikk, fettsuging og Brazilian buttlift, samt brystoperasjoner som brystforstørrelse, brystløft, brystreduksjon, brystrekonstruksjon og tubulære bryst. De har også hudsentre i Oslo, Bergen og Stavanger der de utfører injeksjons- og hudbehandlinger.

Siste vurderinger av Akademikliniken Oslo

Brystreduksjon

Lege: Mette Haga Skrevet

Er så takknemlig å fornøyd med jobben Mette og hennes team gjorde på meg. Det ene brystet litt under 500 gr det andre litt over over 500gr En kilo tilsier 10 kg lettere for skuldrene mine.

Tusen takk😊mvh [Navn fjernet av moderator]

Dyktige Mette med lidenskap for jobben sin

Mette Haga<3
Etter å ha ammet 2 barn, så hadde brystene mine gått fra å være fyldige og fine, til fullstendig punktert som to beverhaler, der den ene hang enda lenger ned enn den andre. Sånn er det og brystene har gjort en god jobb, men nå ville jeg ha kroppen min tilbake.
Jeg var livredd for å legge meg under kniven, så jeg ville forsikre meg om at jeg dro til den beste av de beste på brystoperasjoner. Da forhørte jeg meg naturligvis med de erfarne pasientene som på godt og vondt hadde vært borti flere forskjellige leger som gjorde blant annet brystoperasjoner.
Da ble jeg med en gang anbefalt Mette Haga, som var akkurat det jeg leitet etter -den beste av de beste på brystoperasjoner, og fikk vite at kvinner kom langveisfra, altså fra hele Norge, også fra utlandet, for å få gjort brystoperasjonen sin hos nettopp Mette Haga.

Jeg bestilte konsultasjonstime hos Mette. Her må jeg først og fremst få si; FOR en varm velkomst. Jeg følte meg som hedersgjest der jeg entret inn til resepsjonen. Jeg ble tatt så godt i mot av både Mette og de i resepsjonen.
Da jeg kom inn på timen, snakket vi sammen om ønskene mine for brystene.
Mette er ærlig, dyktig, og ekstremt dedikert til jobben sin. Hun forklarer grundig hvilke løsninger hun tenker på for å imøtekomme ønske mitt så godt det lar seg gjøre for mitt utgangspunkt, og har stort fokus på at løsningene skal være trygt og sikkert for pasienten mtp utgangspunkt.
For å si det sånn, så hadde jeg et utgangspunkt der huden min etter min mening, så og si var i stykker. Den var tynn, og med så mye strekkmerker at jeg kan umulig tro det var mer elastisitet i den. Det så ut som en feberpung som hang ned på hver side av magen.
For å få brystene mine riktig proporsjonert for kroppen min, valgte jeg, i samråd med Mette, at det lureste for meg var å ta både brystløft med implantater. Da med implantater med luftbobler i som ikke veide like mye som mange andre implantater, for å skåne huden min for mer tyngde, da jeg gjerne ville ha fylde.

Jeg ble nøye fulgt opp fra konsultasjonen frem til operasjon. Spent som jeg var, så var ingen spørsmål dumme da jeg gang på gang kontaktet klinikken for det ene spørsmålet etter det andre. De ga meg gledelig svar på alt jeg måtte lure på.
Da operasjonsdatoen kom, ble jeg igjen tatt varmt imot. Jeg følte meg så ivaretatt og i de tryggeste hender. Hele klinikken gir virkelig en helt unik og fantastisk god service. Da jeg våknet fra narkosen, og etterhvert fikk se resultatet, ble jeg altså så sjokkert og positivt overrasket. Jeg visste jeg hadde valgt den beste legen, men jeg visste også at jeg hadde et utgangspunkt jeg selv syntes var et ekstremt dårlig og tenkte dette måtte være ufattelig vanskelig å gjøre fint igjen. Men det utgangspunktet jeg hadde vil jeg kalle Mette en kunstner. Altså, jeg har ikke ord. Mette er altså så dyktig, og er lidenskapelig opptatt av å gjøre jobben skikkelig, til den minste detalj. Brystene har hun operert til de fineste brystene jeg har sett. Så riktig form, fylde og ikke minst riktig proporsjonert for min kropp. Så mye mye bedre enn jeg hadde håpet på.
Jeg kan ikke få takket Mette nok, og jeg er så glad jeg valgte Mette.
Skal du operere noen gang, så for Guds skyld, velg kvalitet over kvantitet. Med Mette får du kvalitet. Det koster det det koster, men du får enda mer for pengene ved å gjøre det skikkelig med en gang. Det er så verdt det å faktisk investere litt ekstra penger i en operasjon du skal bruke på din egen kropp og velvære, og få kvalitet med en gang fremfor å muligens gå på smell etter smell som gjør at du til slutt må betale for både det og at det må fikses opp i i senere tid.

Tusen takk for verdens vakreste bryster Mette, jeg er så takknemlig at jeg får ikke sagt det nok!

Mette, og hele gjengen jeg møtte på klinikken er virkelig 10 av 10. Så vennlige, høflige og det jeg vil kalle omsorgsfulle for sine pasienter <3

Veldig fornøyd med Dr Ine

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Ble operert for ca 2 uker siden for brystforstørrelse. Jeg er så fornøyd med resultatet. Følte meg ivaretatt i hele prosessen. Dr Ine er utrolig flink, tålmodig og profesjonell.

Trygg og profesjonell

Lege: Ine T. Mørk Skrevet

Har lenge tenkt på å få utført intimkirurgi. Etter å ha gjort mye research og snakket med Ine, falt valget på henne. Kan ikke si annet at jeg er strålende fornøyd med resultatet. Jeg følte meg utrolig godt tatt vare på fra første samtale. Fikk god informasjon om operasjon, hva jeg kunne forvente meg av resultat og tiden etter operasjonen. Ingen komplikasjoner og ingen smerter. Ine er blid, lyttende, trygg og profesjonell. Anbefales på det varmeste!

Erfaren och duktig kirurg

Lege: Mette Haga Skrevet

Full bukplastikk med fettsuging av mage + rygg, otroligt fin upplevelse från början till slut. Kunde aldrig drömt om det resultatet jag fick, otroligt glad för att jag valde just Mette som kirurg 🙏