Drammen Legesenter DA

Telefonnummer32 25 41 2032 25 41 ...
Vårveien 22 3024 Drammen

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Drammen Legesenter DA

fantastisk lege med mye erfaring

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Super lege som virkelig tar seg tid til sine pasienter,en lege som virkelig følger opp sine pasienter og er en lege med stooor forståelse,,anbefales på det varmeste.
Absolutt blandt norges beste fast leger,mener jeg.

Virkelig engasjert!

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Har jevnt over vært fornøyd med legene mine, men de har bare vært "leger". Hos de fleste leger føler man at man bruker av deres verdifulle tid, de ser knapt på deg og er mer opptatt av å skrive på dataen. Sharma derimot er helt motsatt, har aldri møtt en lege som tar seg så god tid til pasienter. Virkelig flink til å lytte, blid, utrolig engasjert og godt humør.

Han forklarer veldig godt hva som faktisk skjer med kroppen og hvorfor, og bruker lettforståelige uttrykk. Har aldri vært nevneverdig forsinket. Veldig god oppfølging!

Jeg går alltid ut fra legekontoret med et stort smil om munnen, selv hvor elendig jeg føler meg før jeg går inn der.

Helt grei lege

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Han er lite forsinket. Min opplevelse er at han kan lite om sykdommer som ikke er helt etter boka, har også et inntrykk av at han er lite interessert i å lære om sykdommer han ikke kan fra før. Pluss for at han henviser videre.

Ikke så gode kunnskaper

Lege: Dinesh Sharma Skrevet

Sharma er veldig blid, og lytter til det du sier. Har flere ganger opplevd at han har lite kunnskaper om sykdommer og Nav. Undersøker svært lite -vil heller snakke. Mener at en lege ihvertfall bør se på evt. utslett på lår.
Sharma snakker ikke på telefonen, og er dermed lite tilgjengelig sammenlignet med andre leger på samme sted.

Lege og medmenneske

Lege: Marianne Eriksen Skrevet

Har gått hos henne i ca 7 år, angrer ikke på at jeg byttet selv om jeg bor på andre siden av byen. Lett å prate med, man føler at man blir tatt på alvor uansett hva man er der for. Føler jeg kan stole på henne, var topp å gå hos henne da jeg var gravid. Hun sjekket meg nøye og sørget for at jeg ble lagt inn på sykehuset da jeg hadde svangerskapsforgiftning uten å vite om det. Ellers vet jeg ikke hvordan det hadde gått med barnet. Ulempen er at det er så lang ventetid hos henne, hvis man trenger akuttime har man ikke sjans til å få det hvis man ikke ringer med en gang de åpner om morgenen. Kanskje hun har for mange pasienter, men jeg skjønner godt at hun er populær. Minus for plundrete parkering, som andre har nevnt.