Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av Sentrum Legekontor Drammen

Imøtekommende og følger opp

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Holder fokus på deg, stiller kontrollspørsmål ønsker å vite hva som er viktig for deg.
Meget god oppfølging, forklaring av prøveresultater og anbefalinger.

Seriøst?

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet

Bytte p-piller? Du må til spesialist!
Hudproblemer? Du må til spesialist!
Mageproblemer? Du må til spesialist!
Etc, etc, etc...
Tilbud om henvisning til spesialist? Nope!
Seriøst noe av det mest traurige jeg har vært borte i.
Litt usikker på hvorvidt legen kan hjelp med noe som helst.

Bra fyr, sannsynligvis grunnen til at jeg er i live

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Hadde ikke vært hos legen på mange år, såvalgte meg ny fastlege på min egen alder. Gikk til ham med et problem, en time senere var jeg på sykehuset under utredning for kreftdiagnose. Et par dager etterpå operert og så startet cellegift. Dette utelukkende fordi jeg ble møtt av en lyttende og effektiv lege. Jeg tviler på at jeg hadde vært i live i dag om han ikke hadde vært så effektiv!

Høflig, empatisk og dyktig

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet

Rashmi er en hyggelig og dyktig lege. Hun bryr seg om pasienten og er kunnskapsrik. Den beste fastlegen jeg har hatt!

Nedtrykkende

Lege: Rashmi Bhardwaj Skrevet

Jeg har gitt henne flere forsøk, og prøvd å vente med bytting av lege. Desverre ender jeg opp med å føle meg desto dårligere etter legetime hos Rashmi. Hun er svært nedtrykkende, istedet for å ''se deg'' som mennesket og gi positiv råd, begynner hun nesten å diskutere med deg med en slik holdning at hun er ''lege'' hun har den overordnet makten, hun lytter ikke på meg som pasient, og tar ikke mine alvorlige bekymringe på alvor, og børste det heller med en enkel ''psykisk'' som i noen grad er greit dersom det er løsningen, men når mine smerter vedvarer og det skjer flere ganger forventer jeg at hun ikke er redd for å ta på og undersøke. Var hos henne sist, det gjaldt noe der hun er nødt til å undersøke for å se ''såret'' dette gjorde hun ikke og hun satt på stolen kun, samt må man ofte vente i 15min og kommer inn og hun vil ha deg fortest ut. Rashmi virker som en lege helt uten empati, kan være hennes holdningsmåte men hun viser ingen støtte til deg som pasient. Satt inne hos henne, en gang og ble avbrutt fra en fra resepsjonen og de snakker foran meg om at forrige pasient var ''vanskelig'' og Rashmi lurte på om resepsjonisten kunne hjelpe henne. Der satt jeg, og lyttet til dette, meget uprofosjonelt. Etter hver legetime føler jeg meg nedtrykket, som pasient kommer man har hatt det tungt med plagen også kommer man, og blir rett og slett nedtrukket, hun sier ''jeg tror ikke det er så alvorlig'' på en lite seriøs måte. Mer ønsker jeg ikke å gå inn på, men anbefaler henne ikke, tror hun burde ta seg en pause eller gå under opplæring igjen, og dette mener jeg kun med god hensikt. Anbefaler ikke denne fastlegen, fordi man må kunne tilpasse seg mennesket som kommer inn døren og ikke opptre på en slik uprofosjonell og sårbar måte...