Sentrum Legekontor Drammen

Nedre Storgate 31 3015 Drammen

Siste vurderinger av behandlere ved Sentrum Legekontor Drammen

Det minst empatiske mennesket jeg noen sinne har møtt

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Andre gangen jeg har hatt time hos Greibrok. Første gang var et mareritt, og denne gangen ble ikke bedre. Jeg vegret meg for å dra tilbake til ham, så jeg møtte opp på legevakta i stedet. De hadde litt kø og valgte desverre å skaffe meg time hos han samme dag, siden han er fastlegen min mens jeg er på venteliste til ny lege...

Symptomene jeg sliter med har blitt så ille og forstyrrende i hverdagen at jeg begynte å gråte mens jeg forklarte for ham om smertene og ubehaget. Han mente det ikke var mulig å henvise til spesialist basert på symptomer og det fåtallet tester som er tatt, men han visste heller ikke hva som var galt, annet enn at han for andre gang antyder at det IKKE er noe galt. Livet mitt har stanset helt opp og hver dag er et mareritt med smerter og ubehag, men denne mannen tror fortsatt at jeg møter opp på legekontoret og bruker opp masse penger for moro skyld. Til info er jeg en normal og oppegående person uten noe psykisk bagasje som gjør at jeg dikter opp sykdomssymptomer.

I tillegg begynte han å spørre meg hvilken type undersøkelser jeg mente jeg burde ha. Hvordan skal jeg kunne vite det? Jeg er pasienten. Jeg beskriver symptomene, og DU som lege skal finne en løsning eller en med ekspertise til å hjelpe meg. I stedet blir jeg møtt med rare grimaser, provoserende reaksjoner og frekke svar. Det føles som at han bevisst prøver å sparke folk som ligger nede ut i fra hvordan jeg har blitt behandlet av han, ikke bare en, men to ganger nå.

Jeg har hatt hatt god relasjon og kommunikasjon med alle andre leger jeg har møtt, noen sinne, så jeg begynner å lure på hvordan en med så lite medmenneskelige evner og bisarre kommunikasjonsvaner har blitt lege.

Dyktig lege

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

David er en rolig person som har kunnskap om mye og sender deg videre til utredning når det er nødvendig. Han er god på kommunikasjon og ta pasienten på alvor. Hans trygge fremtoning kan roe ned den mest engstelige person.

Grundig, tillitsvekkende, lyttende.

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

Har hatt Kornmo som fastlege litt over ett år.
Jeg er fornøyd med ham, undersøker grundig. Har videresendt til undesøkelse på sykehus.
Resepsjon/sekretærene kunne med fordel hatt en mer imøtekommende oppførsel. Føler jeg blir møtt med arroganse, ser det samme mot andre pasienter mens jeg sitter på venterommet.
Får følelsen av å være til bry, og at de har langt viktigere ting å gjøre.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: David Wendelbo Kornmo Skrevet

God lege, som hører på det du har å si. Det er enkelt nok å få time på kontoret der. god beliggenhet og lett å komme seg frem. Kornmo hjelper med man trenger og lytter. Timene går ganske raskt men føler meg allikevel sett og hørt for det meste.

Veldig flink

Lege: Salve Åmund Greibrok Skrevet

Har hatt salve som lege i over 20 år han er veldig flink til å lytte og til og følge opp
Kommer aldri til å bytte lege