Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Faglig dyktig og meget analytisk

Lege: Tore Rygh Skrevet

Her er du i trygge hender. Krevende på en god måte. Her nytter det ikke med snikk snakk. Det skjæres raskt igjennom mens han bearbeider fakta. Dette kommer oss tilgode i neste omgang. En god opplevelse av å bli tatt på alvor.

Fantastisk lege

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

En fantastisk lege som ser deg som pasient og ikke er opptatt med data maskinen.
Kom inn til avtalt tid og han tok seg god tid til å snakke med meg. Hyggelig og blid. Ser allerede fram til å komme tilbake.

Arrogant

Lege: Tore Rygh Skrevet

Sikkert flink i sitt fag. Men ga ingen tillit. Når man lurte på noe ble man møtt med arroganse. Derfor klarte jeg ikke ta de medisinske anbefalingene til etterretning.

Dyktig og lydhør.

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

En meget tillitvekkende og rolig lege. Kunnskapsrik og interessert, jeg føler meg godt ivaretatt. Han er også veldig nøye på å forklare ting, slik at jeg får informasjon om egen helsetilstand og behandling der og da. Blir behandlet for hypothyreose.

svært bra

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

den beste spesialist jeg noensinne har møtt....utrolig hyggelig fyr..hjelpsom resepsjonist og hyggelig og effektiv labassistent til blodprøve...første gang jeg overhode ikke kjenner nålestikket....