Vågen Spesialistsenter AS

Strandkaien 16 5013 Bergen

Siste vurderinger av Vågen Spesialistsenter AS

Professional doctor

Lege: Tore Rygh Skrevet

I am very satisfied with dr Rygh. He answered my all questions patiently, did important research and testing.

Probleamatisk

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

Kontaktet kontoret par ganger nå for å få en time, men det sitter en veldig uhyggelig kontordame der som nærmest gjør alt sammen som er i hennes makt for å være hinder til at pasienten får en time. Vil man grunnet dette snakke med legen går ikke det. Om man spør om e-post til legesenteret sier hun at dem "ikke har en". Dårlige greier. Synd at sånne folk ødelegger for en lege med et godt navn.

Lyttende og faglig dyktig lege

Lege: Pål Ivar Holm Skrevet

En lege som er lyttende til pasient. Forklarer alt godt, og følger godt opp pasient. Er åpen for diskusjon, og er en faglig dyktig lege. Lett å snakke med.

Fantastisk!

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Hjalp meg med mine stoffskifteproblemer på Levaxin. Han er den eneste som har tatt seg tid til å lytte og forstå! Er meget samarbeidsvillig og tar deg på alvor. Det ble et vendepunkt i mitt liv at han skrev ut medisiner som må på registreringsfritak, som nå gjør at jeg lever et verdig liv. Min fastlege var helt steil på dette, men henviste meg heldigvis til denne dyktige legen:-) Anbefales på det sterkeste!!

Dyktig og tillitvekkende!

Lege: Stefnir Svan Gudnason Skrevet

Dr. Gudnason oppleves som en svært dyktig spesialist, og jeg føler meg alltid godt ivaretatt hos ham.