Logo for Helse i Sentrum Oslo

Helse i Sentrum Oslo

Logo for Helse i Sentrum Oslo

Om klinikken

Siden 1985 har vi vært fokusert på å behandle vanlige muskel- og skjelettplager. Vår klinikk har den lengste erfaringen med trykkbølgebehandling i Norge, som vi startet med i 2002. Dette har blitt et avgjørende verktøy for å hjelpe våre pasienter med problemer knyttet til sener og muskler.

Vårt tjenestetilbud inkluderer manipulasjonsbehandling, triggerpunktbehandling, intramuskulær nålebehandling, trykkbølgebehandling for senebetennelser, traksjonsbehandling, rehabiliterende treningsprogrammer, kinesiotape, kopping og Graston-teknikk. Vi tilpasser behandlingen til hver enkelts behov og funksjonsnivå.

Klinikken vår ligger sentralt i Oslo sentrum, med en åpen og hyggelig beliggenhet ved Christiania Torv/Hansken. Vi ser frem til å hjelpe deg med dine helseutfordringer.

Siste vurderinger av Helse i Sentrum Oslo

Veldig dyktig og omsorgsfull kiropraktor.

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Jeg har prøvd mye forskjellig behandlingstyper og vært hos mange forskjellige behandlere, men har aldri vært hos noen som er så dyktig, omsorgsfull, hensynsfull og kompetent som Maja. Hun er flink til å lytte til pasienten og hun bruker lang tid på hver pasient, noe som gir gode resultater. Kan anbefales på det sterkeste.

Trivelig og omtenksom.

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Hun er flink og hensynsfull. I tillegg tar hun seg god tid til pasientene. Jeg vil anbefale henne for behandling av skuldre.

Absolutt å anbefale

Kiropraktor: Vilhelm Scheel Skrevet

Veldig hyggelig, utforskende, dyktig og effektiv!
Selv om jeg av og til følte jeg var på et samlebånd hadde han alltid tid til å lytte og kom med konstruktive løsninger.

Den kiropraktoren som fungerer best på meg

Kiropraktor: Vilhelm Scheel Skrevet

Viktig å merke seg at en kjempegod kiropraktor ikke nødvendigvis funker like bra på alle, men dette er absolutt den kiropraktoren som funker best på meg! Også veldig hyggelig og pratsom, noe som gjør behandlingen litt hyggeligere, da det ikke er alle behandlingsformer som er like behagelige. Fikser det meste av vondter man måtte ha!

Norges beste kiropraktor!!

Kiropraktor: Vilhelm Scheel Skrevet

Meget dyktig og profesjonell. Tenker helhetlig og bruker god tid på å finne ut av problemer. Har en meget behagelig og beroligende adferd. Er også veldig god i kommunikadjonen med barn.