Logo for Helse i Sentrum Oslo

Helse i Sentrum Oslo

Logo for Helse i Sentrum Oslo

Om klinikken

Siden 1985 har vi vært fokusert på å behandle vanlige muskel- og skjelettplager. Vår klinikk har den lengste erfaringen med trykkbølgebehandling i Norge, som vi startet med i 2002. Dette har blitt et avgjørende verktøy for å hjelpe våre pasienter med problemer knyttet til sener og muskler.

Vårt tjenestetilbud inkluderer manipulasjonsbehandling, triggerpunktbehandling, intramuskulær nålebehandling, trykkbølgebehandling for senebetennelser, traksjonsbehandling, rehabiliterende treningsprogrammer, kinesiotape, kopping og Graston-teknikk. Vi tilpasser behandlingen til hver enkelts behov og funksjonsnivå.

Klinikken vår ligger sentralt i Oslo sentrum, med en åpen og hyggelig beliggenhet ved Christiania Torv/Hansken. Vi ser frem til å hjelpe deg med dine helseutfordringer.

Siste vurderinger av Helse i Sentrum Oslo

Flink , serviceminded og blid.

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Anbefaler Maja på det sterkeste. Har behandlet meg i 2 omganger. Enkelt å få time til behandling, slipper å vente lenge på 1.time. Meget dyktig,og ett fantastisk humør, som smitter over på meg som pasient. Takk for alle hjelp Maja.

Varm, vennlig og kunnskapsrik.

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Begynte min behandling hos Maja da jeg flyttet til Oslo i 2015, og har ikke angret ett sekund. Gir tydelig og klar informasjon om behandling og viser at hun virkelig er en mester i sitt yrke. Tar deg og dine plager på alvor, lytter og følger opp. Bruker tid på å finne den behandlingen som fungerer best for deg, og har en trygg og vennlig atmosfære. Det er lett å avtale timer, og hun er alltid opptatt av sine pasienters ve og vel. Maja anbefales på det sterkeste! Dette er en dame som man raskt blir glad i, og som virkelig kan jobben sin.

Systematisk

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Jeg har vært til behandling hos flere kiropraktorer og jeg opplever Maja som veldig profesjonell og god til å komme frem til rette behandling.

Hun vet virkelig hva hun holder på med og jeg merket tydelig positiv endring etter første behandling. Vi har kommet frem til gode og overkommelige styrke og tøye øvelser som fungerer godt.

Maja er veldig behagelig å ha som terapeut med sin behagelige og omsorgsfulle fremtoning. Man føler seg hørt og trygg. Jeg anbefaler Maja på det sterkeste.

Dyktig og trygg

Kiropraktor: Maja Eidsmo Bjørnli Skrevet

Anbefaler Maja på det sterkeste om du er på utkikk etter en dyktig kiropraktor. Føler meg alltid trygg og ivaretatt når jeg er hos henne, og ryggen og kroppen blir alltid god som ny etter behandling.

Superflink, seriøs og hyggelig

Kiropraktor: Vilhelm Scheel Skrevet

Etter å ha forsøkt mange av Oslos kiropraktorer fant jeg endelig Vilhelm Scheel. Superflink med min nakke, han får løs de mest hårdnakkede låsninger. Stort pluss fordi han er seriøs og alltid ekte hyggelig. Mine varmeste anbefalinger til en sjeldent dyktig kiropraktor!