Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Hospitable and professional

Lege: Andreas Svee Skrevet

I had a great experience with doctor Andreas Svee. He is professional , friendly and kind. I advise.

Varm og kunnskapsrik

Lege: Cathrine Amalie Bjørke Skrevet

Følte meg godt ivaretatt. Var engstelig for undersøkelsen men Cathrine fikk meg til å føle meg trygg og forklarte alt hun gjorde. Svarte på alle spørsmål på en grundig måte. Beste gynekologen jeg har vært til.

Ingen over - ingen ved siden av.

Lege: Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn Skrevet

Den beste gynekologen jeg har vært hos! Det var trygghet og tillit fra første stund. Har aldri vært borti maken. Hensynsfull og forsiktig, lyttende og forståelsesfull.
Synd han har sluttet Ullevål.

Dyktig og

Lege: Margareth Bruheim Skrevet

Hun er faglig dyktig og trygg på det hun gjør. Imøtekommende og effektiv. Jeg har tatt brystreduksjon og øvre og nedre øyelokkoperasjon, og er svært fornøyd med resultatet. Følte meg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen. Margareth Bruheim anbefales på det varmeste. Informasjonsflyten har vært god og andre på klinikken har vært serviceinnstilte og hyggelige. Prisen er helt nøyaktig hva de oppgir at den skal være.

Veldig trygg, tillitvekkende, dyktig og sympatisk

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Jeg fikk umiddelbart tillit til Orhagen. Hun virker dyktig, erfaren, ærlig, vennlig og forståelsesfull. Resultatet ble også svært godt - hun er en svært flink kirurg. Det som nødvendigvis måtte bli av arr kunne ikke blitt mindre, og er optimalt plassert. Hun var alltid tilgjengelig for nødvendig oppfølging. Følte meg veldig godt ivaretatt
Jeg kan anbefale henne på det varmeste.