Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Dyktig og

Lege: Margareth Bruheim Skrevet

Hun er faglig dyktig og trygg på det hun gjør. Imøtekommende og effektiv. Jeg har tatt brystreduksjon og øvre og nedre øyelokkoperasjon, og er svært fornøyd med resultatet. Følte meg trygg og ivaretatt gjennom hele prosessen. Margareth Bruheim anbefales på det varmeste. Informasjonsflyten har vært god og andre på klinikken har vært serviceinnstilte og hyggelige. Prisen er helt nøyaktig hva de oppgir at den skal være.

Veldig trygg, tillitvekkende, dyktig og sympatisk

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Jeg fikk umiddelbart tillit til Orhagen. Hun virker dyktig, erfaren, ærlig, vennlig og forståelsesfull. Resultatet ble også svært godt - hun er en svært flink kirurg. Det som nødvendigvis måtte bli av arr kunne ikke blitt mindre, og er optimalt plassert. Hun var alltid tilgjengelig for nødvendig oppfølging. Følte meg veldig godt ivaretatt
Jeg kan anbefale henne på det varmeste.

Ärlig och kompetent

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Trevlig doktor som var tydlig med förväntat resultat och inte lovade något annat. Ingreppet gick som förväntat och personalen på Aleris är väldigt hygglig och känns kompetent. Slutresultatet blev väldigt nära det som var avtalat och jag är mycket nöjd.

Omsorgsfull og trygg

Lege: Camilla Stadheim Hellum Skrevet

Skulle gjøre en undersøkelse jeg hadde gruet meg til en stund til. Camilla er en veldig trygg lege å ha på laget hvis trenger en som er god på multitasking! :) Til tross for endel ubehag underveis - klarte hun både å ivareta og trygge meg, samtidig som hun jobbet effektivt. Har vært hos Hellum noen ganger tidligere, og kommer aldri til å bytte gynekolog. Hun anbefales på det varmeste.

Godt ivaretatt med god informasjon

Lege: Camilla Stadheim Hellum Skrevet

Var hos Camilla ifm. mistanke om en mulig abort. Følte meg veldig godt ivaretatt. Komfortabel undersøkelse med god og tydelig informasjon gitt underveis.