Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Godt ivaretatt med god informasjon

Lege: Camilla Stadheim Hellum Skrevet

Var hos Camilla ifm. mistanke om en mulig abort. Følte meg veldig godt ivaretatt. Komfortabel undersøkelse med god og tydelig informasjon gitt underveis.

Dyktig og erfaren kirurg

Lege: Knut Kvinnesland Skrevet

Tok kontakt med Aleris Majorstua til å få konsultasjon med en kirurg som kunne korrigere tippen på nesen min. De anbefalte Knut Kvinnesland og jeg bestilte en konsultasjon.
Knut Kvinnesland var veldig direkte og pragmatisk i sin tilbakemelding, og han sa at jeg kunne få mye glede av en relativ enkel inngrep, og det var lett å stole på ham. Operasjonen fant sted en uke etter konsultasjon og alt gikk som forventet. Jeg fikk alt informasjonen og oppfølgingen jeg trengte, inkl. betryggende samtaler rett før og etter operasjonen og kontroll få dager etter.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Andreas Svee Skrevet

Jeg henvendte med til Andreas Svee fordi jeg var misfornøyd med brystene mine etter amming av to barn (tap av volum).
Andreas hørte på meg og kom med forslag om moderat brystforstørrelse med mini implantater, noe som ville gi ett lite «løft» og gjøre opp for tap av volum etter svangerskapene og amming.
Jeg hadde to konsultasjoner der jeg fikk diskutere alternative typer implantater samt stille spørsmål og bestilte time til kirurgi uken etter.
Hele prosessen gikk veldig fint og resultatet er godt over forventninger.
Jeg er veldig glad for at jeg fulgte anbefalingen fra Andreas Svee og hadde fullt tillit til ham som kirurg. Fikk veldig bra oppfølging underveis også rett etter operasjonen.

Flinke medarbeidere. Flott oppfølging.

Lege: Nils Lykke Skrevet

Legen Nils Lykke har gjort en flott jobb. Jeg har fått tett oppfølging etter operasjonen. Legen ringe meg for å sjekke om at alt går bra med operasjonssåret.

Sympatisk imøtekommende lege.

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Var til " oppstramming " av øvre og nedre øyelokk for en drøy uke siden...minimal misfarging av området rundt øynene. I dag er inngrepet omtrent ikke synlig.
Svært dyktig og presis lege, som jeg også ble anbefalt , av samme grunn....