Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Dyktig og lyttende

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Jeg ble mottatt av en lydhør og empatisk kirurg som tålmodig ga meg all informasjon både ved første gangs besøk og når jeg senere ringte henne.
Jeg følte meg trygg og godt ivaretatt både før, under og etter operasjonen.
Mest verdsatte jeg hennes oppriktighet og evne til å se akkurat mine behov. Orhagen er svært dyktig og jeg er meget fornøyd med resultatet.

En helt fantastisk dyktig og varm lege

Lege: Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn Skrevet

Dyrkorn er et unikum av en lege såvel som medmenneske. Der andre leger bare ga opp og ikke kunne tilby noen hjelp, var han en bauta og livreddende engel som sa at han ikke ville gi seg før vi fant en behandling som virket.

Heldigvis virket behandlingen med én gang. Jeg er evig takknemlig for den hjelpen han har gitt meg. Den forandret mitt liv.

Intimkirurgi hos Andreas Svee. Anbefales på det sterkeste

Lege: Andreas Svee Skrevet

Har nylig hatt intimkirurgi til Andreas. Andreas har skilt seg ut fra andre kirurger jeg har hatt kosmetisk kirurgi til. Har både vært hos klinikk i utlandet og i Norge der jeg har hatt kosmetiske operasjoner.
Min erfaring er at selv om det er veldig mange som er dyktige i hva dem gjør, er det ikke like mange som vet hvordan man skal ta vare på pasientene og få dem til å føle seg trygge under hele prosessen fra start til slutt. Da jeg har blitt operert tidligere har det ikke vært spørsmål om etterkontroller, og blitt møtt med arroganse om det har vært noe etter operasjon som ikke ble slik jeg tenkte. Men Andreas har strekt seg langt for at jeg har skulle følt meg trygg og ivaretatt under hele prosessen. Han og resten av teamet hans har virkelig vært fantastiske!

Trygg, behagelig og kunnskapsrik

Lege: Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dyrkorn i flere år. Dyrkorn er faglig dyktig, kunnskapsrik og er genuint interessert i å hjelpe deg som pasient, og dette skaper tillit. Dyrkorn er varm, rolig og lyttede samtidig som han er tydelig i sin veiledning og sine råd, noe som oppleves trygt. Videre har han en behagelig tilnærming til vanskelige problemstillinger.

Jeg føler meg alltid sett, hørt og møtt med respekt og forståelse. Jeg er meget fornøyd med resultat av behandlinger og operasjon og kan varmt anbefale Dyrkorn, både som gynekolog og kirurg.

Kunnskapsrik, tålmodig og vennlig

Lege: Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn Skrevet

Anbefaler Ole Aleksander på det sterkeste! Han tok seg god tid til å forklare hele prosessen både før inngrepet og underveis. Svarte tålmodig på de ca. 1000 spørsmålene jeg hadde før behandling. Veldig kunnskapsrik, dyktig og vennlig, følte meg veldig trygg og godt i varetatt under hele prosedyren.

Kan også anbefale Aleris Majorstuen. Veldig tilgjengelige for spørsmål og veldig behjelpelige både før, under og etter inngrep.