Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Trygg, behagelig og kunnskapsrik

Lege: Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn Skrevet

Jeg har vært pasient hos Dyrkorn i flere år. Dyrkorn er faglig dyktig, kunnskapsrik og er genuint interessert i å hjelpe deg som pasient, og dette skaper tillit. Dyrkorn er varm, rolig og lyttede samtidig som han er tydelig i sin veiledning og sine råd, noe som oppleves trygt. Videre har han en behagelig tilnærming til vanskelige problemstillinger.

Jeg føler meg alltid sett, hørt og møtt med respekt og forståelse. Jeg er meget fornøyd med resultat av behandlinger og operasjon og kan varmt anbefale Dyrkorn, både som gynekolog og kirurg.

Kunnskapsrik, tålmodig og vennlig

Lege: Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn Skrevet

Anbefaler Ole Aleksander på det sterkeste! Han tok seg god tid til å forklare hele prosessen både før inngrepet og underveis. Svarte tålmodig på de ca. 1000 spørsmålene jeg hadde før behandling. Veldig kunnskapsrik, dyktig og vennlig, følte meg veldig trygg og godt i varetatt under hele prosedyren.

Kan også anbefale Aleris Majorstuen. Veldig tilgjengelige for spørsmål og veldig behjelpelige både før, under og etter inngrep.

Brystforstørrelse hos Svee - anbefales på det sterkeste

Lege: Andreas Svee Skrevet

Jeg har vært til konsultasjon hos flere av landets ledende klinikker og sett en rekke kirurgers før/etterbilder. For meg skilte kirurg Andreas Svee seg utvilsomt ut fra første stund. De fleste plastikkirurger i Norge har høy kompetanse og mange har lang erfaring, men ikke alle har estetisk sans i tillegg. Jeg ville ikke vært overrasket om Svee var i norgestoppen her. Ekstremt kompetent, erfaren og blikk for hva som er pent. Inntrykket mitt er at han kan gi et estetisk fint resultat uavhengig av om man ønsker mindre, naturlige bryster eller store. Jeg hadde ikke nølt et øyeblikk om jeg skulle valgt om igjen. Jeg er SÅ fornøyd!

Jeg følte meg ivaretatt i forkant, under og etter operasjon. Jeg fikk tilbud om etterkontroller etter eget opplevd behov. I tillegg svarte Svee på spørsmål som dukket opp på sms.

Svee var også opptatt av pene arr, og mine er usynlige i folden i armhulene.

Kort oppsummert: Jeg anbefaler Andreas Svee på det sterkeste!

Lytter ikke til pasienten

Lege: Knut Kvinnesland Skrevet

Opplevde at legen ikke er interessert i pasienten. Helt sikkert masse erfaring, men timene var en ubehagelig opplevelse.

Fulgte ikke opp flere oppgaver han er ansvarlig for som behandlende lege, noe som resulterte i store bivirkninger/skade.

Dyktig, trygg og behagelig!

Lege: Camilla Stadheim Hellum Skrevet

Jeg var hos dr Hellum for å sette inn spiral, noe jeg fra tidligere vet kan være litt komplisert siden jeg ikke har født barn.

Synes hele hennes vesen var utrolig behagelig, hun fremstod for meg som mild, trygg og varm, og hun har funnet den gylne middelvei mellom klein stillhet og altfor mye smalltalk.

I tillegg opplevde jeg henne som faglig dyktig, hun fikk en i utgangspunktet ubehagelig prosedyre til å medføre overraskende(!) lite smerte. Ekstra pluss for at hun hele tiden forklarte hva hun drev med underveis.

Etter å ha vært hos en håndfull gynekologer, har jeg endelig funnet en jeg vil tilbake til!