Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Fantastisk resultat og prosess!

Lege: Knut Chr. Skolleborg Skrevet

Opplevelsen hos kirurg Skolleborg opplevdes som trygg, seriøs og gjennomført. Fikk gode samtaler før operasjonsdagen, og ble betrygget gjennom hele prosessen, og også etter fullført operasjon. Veldig fornøyd!

Trygg og seriøs klinikk

Lege: Nils Lykke Skrevet

Veldig fornøyd med resultatet etter fjerning av brystproteser, og brystløft. Arrene er nesten ikke synlige, brystene er symmetriske og størrelsen ble kjempefin - mer proporsjonert til min kropp. Nils Lykke er dyktig i jobben sin, og er en kirurg jeg kan absolutt kan anbefale.

Makan til lege!

Lege: Alfred Arvesen Skrevet

Umiddelbart tillitvekkende, trygg og rolig. Svært dyktig. Operasjonen/e gikk på skinner. Ikke minst, alltid et godt smil.
Nevner også hyggelig og fin operasjonssykepleier!

Trygt og profesjonelt

Lege: Knut Chr. Skolleborg Skrevet

Det var ryddig og ordentlig hele veien. Vi ble tatt godt imot og fikk den infoen vi trengte.
Vi snakket også med en hyggelig koordinator som gjorde alt på en smidig måte
Opr.dagen gikk fint og jeg følte meg trygg og ivaretatt hele tiden. Opr. Spl gjorde det enkelt for meg å føle meg trygg , det samme gjorde anestesilegen . Kirurg virket som tryggheten selv!
Oppvåkning gikk fint - jeg ble også der ivaretatt på en god måte- ingen kvalme/ ubehag i forbindelse med narkose.

Kunnskapsrik, flink og behagelig

Lege: Alfred Arvesen Skrevet

Ble behandlet for åreknuter av Alfred. Han forklarte hele tiden underveis hva han gjorde, slik at jeg følte meg trygg. Avslappet men proff. Følte jeg kunne slappe av og var i trygge hender.