Aleris Majorstuen

Sørkedalsveien 10B 0369 Oslo

Siste vurderinger av Aleris Majorstuen

Flinke medarbeidere. Flott oppfølging.

Lege: Nils Lykke Skrevet

Legen Nils Lykke har gjort en flott jobb. Jeg har fått tett oppfølging etter operasjonen. Legen ringe meg for å sjekke om at alt går bra med operasjonssåret.

Sympatisk imøtekommende lege.

Lege: Marit Catherine Orhagen Skrevet

Var til " oppstramming " av øvre og nedre øyelokk for en drøy uke siden...minimal misfarging av området rundt øynene. I dag er inngrepet omtrent ikke synlig.
Svært dyktig og presis lege, som jeg også ble anbefalt , av samme grunn....

Outstanding, Professional and Compassionate Doctor

Lege: Ole Aleksander Jonsbu Dyrkorn Skrevet

Dr. Dyrkorn stands out as the first healthcare professional I've encountered within Norway's healthcare system who has an exceptional degree of professionalism, thoroughness and humility. He consistently approaches his practice without any hint of arrogance. He never dismisses a patient and goes to great lengths to fulfill medical responsibilities that others in the profession should undertake.

My medical condition is very complex, yet Dr. Dyrkorn has never wavered or expressed frustration, even when other doctors had given up on my case. He never blames my physical pain to my mental well-being. I wholeheartedly recommend him. I unquestioningly trust every evaluation he conducts.

Moreover, Dr. Dyrkorn is exemplary in responding to my emails and messages during emergencies, a testament to his dedication as a physician, even though it falls beyond the scope of his professional duties.

Ikke fornøyd

Lege: Nils Lykke Skrevet

To år siden mageplastikk og har fortsatt mye overflødig hud/overheng nederst på magen, noe en ikke ønsker etter å ha investert så mye i en slik operasjon. På kontroll ca ett og ett halvt år etter operasjonen var Nils Lykke enig i mine observasjoner og presterte til og med å si at han tidligere har vært alt for snill og gitt revisjon gratis til andre i samme situasjon som meg. Men for meg kunne han ikke gjøre det.
Jeg mener at når jeg som kunde ikke er fornøyd og ikke har fått resultat som avtalt og forventninger kirurgen gav, burde kirurgen finne en løsning. Nå irriterer jeg meg like ille om ikke mer, over magen slik som før operasjonen og hele poenget med operasjon er borte.
Arret i seg selv er tynt og fint, men plassering på hoften burde vært høyere da det syns på hoftene når man har på bikini. Jeg har også arr under navlen der «gammel» navle var, men det kunne vært fjernet mer hud og fett nederst.
Absolutt ikke resultatet jeg forventet etter en slik operasjon.

Tillitsfull og faglig dyktig

Lege: Anne Marie Barrameda Skrevet

Anne er en hyggelig, imøtekommende og faglig dyktig lege. Anne har en behagelig fremtoning, er positiv og løsningsorientert. Denne legen er lett å like og ha en god samtale med. Anbefales på det varmeste.