Gleditschgården Legesenter AS

Dronningensgate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Gleditschgården Legesenter AS

Dyktig lege

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Nilssen er en dyktig og god lege som tar pasienten på alvor, enten det er somatisk eller psykologisk/psykiatrisk problemstilling. Tar seg god tid, flink til å lytte. Har mye kunnskap om det meste. Er han usikker på noe er han ikke redd for å sjekke det opp, gjerne mens du sitter der. Jeg er veldig fornøyd med denne legen.

ikke noe for meg!

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Gro Hem er en lege som viste kunnskap den tiden jeg var hos henne, men ved et par anledninger har jeg opplevd at jeg må diskutere meg til ulike undersøkelser jeg vet av erfaring at var riktig å utføre.
Opplevde derfor å ikke bli tatt på alvor og at det å roe pasientens egne bekymringer ikke var så viktig.

Å nå igjennom pr tlf er så å si umulig og jeg har flere ganger måttet steppe direkte opp på lege kontoret tidlig om morgenen for å få en time. Hun som satt i skranken da jeg hadde fastlege ved dette lege kontoret var også mindre hyggelig!

Jeg har med andre ord valgt å bytte fast lege!

Kan anbefales!

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Tar seg god tid. Virker grundig. Nøler ikke med henvisning til spesialist når situasjonen krever det.
Har god hukommelse : Husker tidligere sykehistorie og medisinliste.

Ingen over - ingen ved siden

Lege: Torbjørn Fosse Sæthre Skrevet

Kunne brukt et par-tre A4 sider på å skryte av fastlegen min. Skal nøye meg med ett ord. Fantastisk !

For en super fastlege

Lege: Torbjørn Fosse Sæthre Skrevet

Min flotte fastlege har sluttet, men for en super fastlege jeg ennå en gang jeg har fått i Torbjørn Fosse Sæthre.