Gleditschgården Legesenter AS

Dronningensgate 3 3211 Sandefjord

Siste vurderinger av behandlere ved Gleditschgården Legesenter AS

Flink og dyktig lege

Lege: Cathrine Strøm Christiansen Skrevet

Faglig dyktig lege som tar seg tid til pasientene, tar kontakt hvis det er noe hun lurer på, du føler deg ivaretatt som pasient. Hyggelige og imøtekommende legekontor. Lett og komme frem på telefon og man får fort time.

Medium

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Jeg opplever hun som midt på treet som lege. Problemet er infrastrukturen rundt, at Legesenteret oppleves som vanskelig tilgjengelige, lang ventetid, og du opplever at du er en i køen som de vil ha ut av døren raskt. Vil ikke anbefale senteret selv om hun oppleves som midt-på-treet faglig

Håpløst!

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Prøvd å ringe dette legesenteret 100 ganger snart. Enten er de til lunch eller så har de stengt. Har prøvd å ringe til alle mulige tide mellom 08.00 og 16.00. Alltid samme svar. Dette blir for dumt!!! Vurdere å bytte til et annet legekontor.

Dårlig..

Lege: Gro Tove Hem Johnsen Skrevet

Fraværende og hører ikke på det pasienten sier. Kommer til å bytte så snart som mulig.

En lege som lytter til pasienten

Lege: Roar Nilssen Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Roar Nilssen som legen min. Han tar seg tid til å foreta en vurdering, jeg føler alltid jeg blir tatt på alvor. En ting jeg vil foreslå er å bedre muligheten til å komme i kontakt med legekontoret. Det er alltid så lenge å vente på telefon. Hva med å kunne bestille/avbestille time på nett, eller via sms? Har vært borti det på andre legekontor ifb med mine foreldre, og har godt inntrykk av systemet.