Bø Legesenter AS

Hellandvegen 10 3800 Bø i Telemark

Siste vurderinger av behandlere ved Bø Legesenter AS

Veldig bra

Lege: Henning Naas Skrevet

Henning er en fastlege som tar pasientene på alvor. Han bruker god tid og setter seg godt inn i problemstillinger som du måtte ha som pasient. Han er varm, raus og kunnskapsrik. Han er fersk som fastlege, men utrolig dyktig til å være såpass ny.

Anbefaler han på det sterkeste. Håper han fortsetter som fastlege i mange år fremover.

Genuint interessert og hyggelig

Lege: Mathias Skree Birkeland Skrevet

Har bare gode erfaringer med fastlegen. Han lytter og tar meg med i beslutningene. Alltid hyggelig og virker alltid genuint interessert i mitt beste! Anbefales 👍

Meget dyktig lege

Lege: Mathias Skree Birkeland Skrevet

Hatt Mathias i ca 2 år nå, og utvilsomt beste legen jeg har hatt. Tar seg god tid, setter seg inn i saken og tar nødvendige undersøkelser. Er han i en situasjon usikker, så gjør han det nødvendige for å fjerne evt tvil. Meget meget fornøyd, og trist over at jeg mister han da jeg flytter fra Bø i Telemark.

Dyktig fastlege

Lege: Irene Ljosland Skrevet

Lytter å tar seg god tid. Informasjon blir levert på en profesjonell måte med rom for reaksjoner. God faglig kunnskap.

Meget dyktig

Lege: Irene Ljosland Skrevet

Har hatt Irene Ljosland som fastlege i 6 år. Hun har høy faglig kompetanse og et behagelig, lyttende vesen som er empatisk uten å være ovenfra-og-ned. Etter mange år med halvgode leger (ikke i Bø) har jeg nå fått en lege jeg aldri kunne tenke meg å bytte. Raskt time, rask til å fornye resepter. Konfererer med andre leger der hun ikke er 100% sikker (men har i mine tilfeller alltid vurdert riktig selv i forkant...)