Din Doktor AS

Vollabakken 3 7030 Trondheim

Siste vurderinger av Din Doktor AS

Dyktig

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Sympatisk og faglig sterk bruker den tiden som trengs. Alltid blid og resultat orientert. Service innstilt. Vakker...

Grundig og empatisk lege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Var veldig positivt overrasket når jeg besøkte Carine. Mye bedre enn alle andre leger jeg har hatt opp gjennom årene. Hun tilbød forskjellige løsninger på problemene mine og på mer brukervennlige måter. Jeg flyttet tilbake til østlanded for 6 måneder siden og har kviet meg for å bytte lege, men nå må jeg desverre. Etter å ha hatt Carine har jeg i hvertfall lært å ha litt høyere forventninger til legene mine. Anbefaller henne på det sterkeste!

Kunnskapsrik og Hyggelig lege

Lege: Petter Olberg Skrevet

Vi er en familie på fire som har Petter som fastlege. Vi har fått god hjelp til stort og smått, og føler han tar gode beslutninger. Han virker oppriktig interessert og ønsker oss godt. Trygg og hyggelig lege! Det eneste negative er at han har så mange baller i lufta, så ikke alltid han er tilstede og vi får vikar.

Trygg og dyktig

Lege: Carine Hyll Skrevet

Carine er en dyktig lege som kan faget sitt. Hun er god å prate med, er imøtekommende og hyggelig, og forklarer godt. Anbefales!

Utilgjengelig og uengasjert

Lege: Petter Olberg Skrevet

Jeg fikk Petter fordi han desverre tok over for en annen, fantastisk lege ved samme senter.Jeg har sett utviklingen hans, fra nyutdannet til mer erfaren fastlege og langrennslege...Det var ikke en positiv transformasjon,men han ble en belærende og kald fyr.Ikke god relasjonskompetanse,dårlig oppfølging og tidvis mangelfull behandling.Anbefales ikke,heller ikke senteret forøvrig.Ettersom jeg har brukt legesenteret i 15 år,føler jeg at jeg er berettiget til å kunne uttale meg om både resepsjonen og Petter.