Din Doktor AS

Vollabakken 3 7030 Trondheim

Siste vurderinger av Din Doktor AS

Lyttende og hjelpsom

Lege: Carine Hyll Skrevet

Jeg opplevde at både Carine og resepsjonen var veldig hyggelige, hjelpsomme og forståelsesfulle. Jeg følte jeg ble lyttet til og var i trygge hender.

En fantastisk lege.

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Forståelsesfull, vennlig, varm og hyggelig. Heldig er den som har dr. Kaasa som fastlege. Anbefales til alle.

Passer dårlig for unge menn

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Hadde Hedda som fastlege i flere år, men ble som de første årene møtt av vikarer når jeg trengte legehjelp.

Da jeg først møtte Hedda var hun koselig og snill og tok meg godt imot. Videre så opplevde jeg dessverre henne som irettesettende, bedrevitende og ikke veldig lyttende eller forståelsesfull. Etter den andre timen med Hedda begynte jeg å be om å få timer med vikarer. Jeg har satt meg på venteliste for å bytte lege.

Anbefaler unge menn å finne andre leger.

Dyktig

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Sympatisk og faglig sterk bruker den tiden som trengs. Alltid blid og resultat orientert. Service innstilt. Vakker...

Grundig og empatisk lege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Var veldig positivt overrasket når jeg besøkte Carine. Mye bedre enn alle andre leger jeg har hatt opp gjennom årene. Hun tilbød forskjellige løsninger på problemene mine og på mer brukervennlige måter. Jeg flyttet tilbake til østlanded for 6 måneder siden og har kviet meg for å bytte lege, men nå må jeg desverre. Etter å ha hatt Carine har jeg i hvertfall lært å ha litt høyere forventninger til legene mine. Anbefaller henne på det sterkeste!