Din Doktor AS

Vollabakken 3 7030 Trondheim

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor AS

Dyktig og trygg

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Har hatt Hedda som fastlege i mange år, og har satt veldig stor pris på henne. Hun framstår faglig dyktig og har henvist meg videre der det har vært nødvendig. Føler meg alltid møtt og ivaretatt som pasient, og sitter igjen med inntrykk av at jeg er i trygge hender.

Fantastisk!

Lege: Carine Hyll Skrevet

Kunne ønske jeg kunne hatt Carine som fastlege resten av livet! Måtte dessverre bytte ettersom jeg har flyttet, ellers ville jeg hatt Carine til hun gikk av med pensjon.
Kunnskapsrik, lyttende, nysgjerrig og veldig morsom! Tar seg god tid, spurte og holdt seg også oppdatert på livet mitt (f.eks hva jeg studerte). Grundig i undersøkelse og oppfølging, samt at hun villig ga av personlige erfaringer og råd.
Følte at hun var oppriktig interessert i meg, både med tanke på det medisinske og meg som person.

Alltid en positiv opplevelse hos Carine!

Hyggelig og flink lege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Hyggelig og trygg lege som møter deg og lytter. Virker som hun har lang erfaring. Gjorde livmorhalsprøven til en god opplevelse også. Synd jeg flyttet til en annen by.

Trygg

Lege: Carine Hyll Skrevet

Carine har mye kunnskap, og henviser videre til andre spesialister om hun selv ikke kan følge opp. Jeg opplever henne som varm, og at jeg er i gode hender. Lett å snakke med.Er takknemlig for å ha henne som fastlege i snart 20 år.

Trygg, imøtekommende og kunnskapsrik

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Jeg har hatt denne fastlegen i mange år. Hun er svært kunnskapsrik, oppdatert og grundig. Er imøtekommende og lyttende, samt yter maksimalt for sine pasienter. Har aldri opplevd å måtte vente lenge. Fantastisk å ha en så flink fastlege i byen!