Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Super lege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Jeg har hatt Carine Hyll som fastlege i 10 år og er kjempefornøyd. Bor ikke i nærheten av legesenteret, men det er ikke aktuelt å bytte. Hun er flink til å lytte og tar pasienten på alvor.

Meget dyktig

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Hun er alltid hyggelig, husker meg og så tilgjengelig som man kan vente av en fastlege. Hun lytter, men diskuterer også imot meg når hun er uenig (jeg har medisinsk bakgrunn selv). Jeg stoler på hennes avgjørelser. Er hun usikker blir jeg henvist videre. Hun tror på meg som pasient.

God lege, dårlig legesenter

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Har nå gått i 6 år til Arnfinn og er meget fornøyd med han som lege. Han forstår seg på mine utfordringer og er behjelpelig med alt. Så han kan jeg anbefale til hvem som helst! Problemet er legesenteret han tilhører. Veldig lang telefontid, ALLRTID. Veldig avhengig av hvem du snakker med på telefonen der om hvor behjelpelig vedkommende er.

Den beste legen jeg har hatt

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Arnfinn tar seg tid og ser helhetsbilde, men siden han er god er han også populær og kan ha litt begrenset tilgjengelighet

Hyggelig men...

Lege: Petter Olberg Skrevet

Petter er en trivelig fyr, men gir nesten ingen informasjon man egentlig trenger å vite. Etter hvert legebesøk hos han har jeg vært nødt til å søke opp informasjon selv etterpå.
Har prøvd å ta opp litt pinlige temaer også, og da ble det virkelig sær stemning på kontoret, som om han ble like flau som meg.
Etter at jeg ventet over en time over tiden til timen min sist, uten å få noe informasjon, og ble i ettertid fortalt at han var opptatt i telefonen måtte jeg bare skifte lege.