Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Godt fornøyd

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Har meget godt inntrykk av Nordstrand. Han er grei å prate med og har hjulpet meg godt hvor tidligere fastlege har avfeid problematikken.

Fantastisk lege!!

Lege: Petter Olberg Skrevet

Olberg er en fantastisk lege! Han er både hyggelig og høflig. Selv om leger generelt har dårlig tid - og man bare har 15 minutter til rådighet, føles det ut som at han har all tid i verden bare til deg. Han er alltid mentalt til stede, omtenksom, og hyggelig. Han er også svært flink til å forklare ting på en god måte - og man føler at man har forstått hvorfor ting er som de er etter å ha vært på time.

Olberg er den beste legen jeg noen gang har hatt, og det er langt ned til andreplassen. Anbefales på det sterkeste!!

En hyggelig mann og dyktig lege (såvidt jeg kan bedømme)

Lege: Petter Olberg Skrevet

Jeg har hatt Petter som fastlege i noen år. Han er veldig hyggelig og omgjengelig og spør gjerne etter familien ved navn (alle har ham som fastlege) når jeg er der. Det virker som han virkelig lytter på deg når du snakker med ham, og han tar seg gjerne tid til å forklare medisinske termer og sjargong når han forsøker å gi en diagnose. Han er heller ikke redd for å innrømme det hvis han ikke er sikker på hva problemet skyldes. I det hele tatt mangler han fullstendig den ovenfra og ned holdningen som leger kunne ha før i tiden. Faglig virker han veldig dyktig.

Rolig, lyttende og grundig

Lege: Petter Olberg Skrevet

Er kjempefornøyd med Petter. Han tar seg alltid tid til å lytte og prøve å forstå hele plagen før han kommer med anbefalinger. Jeg føler meg trygg og ivaretatt. Alt i alt den beste legen jeg har hatt!

God fastlege

Lege: Carine Hyll Skrevet

Jeg har hatt Carine Hyll som fastlege i 6 år og er svært fornøyd med henne. Hun har fulgt opp og besvart alle spørsmål jeg har hatt, virker trygg og har tatt smerter og problemer jeg har hatt på alvor. Hun har vært pålitelig og dyktig.