Din Doktor

• Fastlege

Siste vurderinger av behandlere ved Din Doktor

Lege med god tid.

Lege: Carine Hyll Skrevet

Jeg har hatt Carine som lege i ca åtte år. Jeg har aldri vært alvorlig syk, men hun har vært der gjennom to svangerskap, og en del småskader. Hun husker meg hver gang jeg kommer,og er alltid blid. Jeg vet jo at disse fastlegene har begrenset med tid, men hun virker alltid som hun har ett hav av tid å ta av. Hun er forståelsesfull, og oppleves som ett varmt menneske. Jeg har etterhvert fått ett nytt legesenter rett ved der jeg bor, men kunne aldri drømme om å bytte fastlege. Takk til deg Carine som gjør det så greit å gå til legen:)

Dyktig lege, men dessverre mye opptatt

Lege: Petter Olberg Skrevet

Petter er veldig hyggelig og imøtekommende. Han er svært dyktig og hans "øre, nese, hals"-spesialisering er svært gunstig for meg, da problemene jeg har hatt har handlet om bihuler, tett nese ol. Han fant fort ut hva som var feil og henviste meg videre til undersøkelse og behandling. Synd han ikke jobber hver dag i uka på legesenteret og at det ofte er lang ventetid om en ikke ønsker vikar. Og et stort minus for at jeg har ventet over en halvtime på venteværelse ved flere anledninger.

lyttende lege

Lege: Aaste Kaasa Skrevet

Aaste tar meg på alvor. Bruker den tildelte tiden pr konsultasjon, bra. Har fulgt meg opp pr tlf ved behov for det. Blid og hyggelig. Setter selv opp oppfølgingstime ved behov.

Helt grei

Lege: Hedda Skjolde Fiske Skrevet

Hedda er hyggelig og lytter, men føler ikke at hun har så mye kunnskap om muskulære skader og trening. Virker som en grei portal for å få hendvisning til fysioer.

Dyktig lege

Lege: Arnfinn Nordstrand Skrevet

Han satte seg inn i min situasjon, kom med gode løsninger og var til å stole på.