Frogner Medisinske Institutt DA

Duevegen 5 2016 Frogner

Siste vurderinger av behandlere ved Frogner Medisinske Institutt DA

Stor fornøyd!

Lege: Samer Kumar Kiblawi Skrevet

Har nylig fått Samer som fastlege, virker som en veldig hyggelig person og det virker som han har et ønske om at pasientene skal gå fra senteret fornøyd! Har positiv erfaring fra legesekretærene på Legesenteret også, spesielt en mannlig sekretær som alltid virker hyggelig og yter service!

Mvh fornøyd pasient.

Nidhi Kumar

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Nidhi Kumar er både svært hyggelig, profesjonell og dyktig. Har aldri hatt en fastlege som er så nøyaktig og forståelsesfull som henne.Nidhi Kumar er beste lege kan sterkt anbefales!!!

Denne mannen er fantastisk!

Lege: Samer Kumar Kiblawi Skrevet

Jeg har hatt Samer som fastlege i mange år. Han er ofte litt forsinket. Og grunnen er enkel: Han tar seg TID til pasientene sine.
Ikke bare det, men han bruker timesvis på å skrive gode henvisninger. Han yter alt han kan for sine pasienter. Og jeg har aldri opplevd maken til service !

Hele teamet på Frogner Medisinske er rå.

Jeg vil med dette anbefale Samer Kiblawi på det sterkeste.

mvh fornøyd pasient

Best på fysiske plager

Lege: Shelly Nidhi Kumar-Kiblawi Skrevet

Hyggelig, men ikke den beste til å lytte til pasienten. Har dessverre en "jeg vet best" holdnig. Jeg har en stoffskiftesykdom, som det tok meg 5 år å skjønne at hun ikke kan noe om. Da jeg ble sykere og sykere, selv med det hun påstod var riktig behandling, begynte jeg å søke etter mer kunnskap selv. Det endte med at jeg måtte bytte fastlege, da hun ikke hadde noe til overs for at jeg krevde annen type behandling enn hennes. Veldig synd at en ung lege på denne måten spiller bingo med folks helse og livskvalitet. For ikke å tape ansikt? Det er her "vet best" holdningen kommer inn. Har du derimot en vond rygg, brukket arm eller en forkjølelse, er dette legen for deg. Et pluss er at det er kort ventetid på timeavtale :)

Stor takk

Lege: Samer Kumar Kiblawi Skrevet

Som pårørende vil jeg takke deg for en kjempeflott oppfølging og ikke minst god støtte til min kjære søster gjennom år. Du tar deg tid og utviser gode mellommenneskelige ferdigheter. Hadde det ikke vært for deg, hadde hun ikke hatt det så bra i dag.