Vålerenga Helsesenter

Østerdalsgata 1 A-B 0658 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Vålerenga Helsesenter

Ingen hastetimer

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Får ikke hastetime, bare over telefon. Vet ikke når de ringer. Rekker du ikke telefonen er timen mistet. Lege sier man må møte opp, resepsjonen sier ikke møt opp. Resepsjonen legger på når man ringer.

God service hvis du får det til

Lege: Dag Otto Kleppe Skrevet

Legen ta deg seriøs og hører på deg. Det er ikke langt vente tid til å få timen, hvis det gjøres via Helsenorge. Det er ganske vanskelig å få noen til å svare på telefonen.
Det ser ut som det ikke er noen kommunikasjon mellom resepsjonen og legen selv. Etter at jeg ventet 30min, resepsjonen viste ikke hvis legen var på jobb. Fikk beskjed at legen er ¨på vei¨. Siden det var ikke klar når legen skal komme, gikk jeg- 40min etter at timen min startet. Synes dette er ikke greit.

Empatisk, oppmerksom og omsorgsfull

Lege: Amir Yosef Madadi Skrevet

Jeg og barna mine har hatt Madadi som fastlege i over ti år. Vi opplever alltid å få time raskt og at vi blir prioritert ved behov. Jeg opplever alltid å bli tatt på alvor og oppfatter Madadi som en oppmerksom og lyttende lege. Jeg føler meg alltid godt ivaretatt ved behandling og oppfatter Madadi som en samvittighetsfull og omsorgsfull lege.

Overfladisk og uengasjert

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Det bør være slik at du går til fastlegen din for å dele dine bekymringer / helseproblemer - og motta støtte på en omsorgsfull og rettidig måte. Det er ikke min erfaring i denne saken. Jeg har følt at denne legen er uinteressert og mangler bekymring - og derfor mangler initiativ - til å støtte helseproblemene vi har forsøkt å ta tak i. Jeg har måttet jage klinikken for avtaler, tester, svar og henvisninger (som aldri skjer). I mellomtiden har helseproblemene fortsatt i over et år uten bekymring eller løsning. Det som er enda verre er at disse helseproblemene ikke er mine egne, men et barns. Jeg skifter nå lege med god samvittighet – nok er nok.

Raske men dårlige henvisninger

Lege: Iram Tassadiq Skrevet

Får raskt henvisninger, det er bra. Problemet er at henvisningene var til tvilsomme private aktører, langt utenfor byen, som prøvde å selge deg ting fremfor å behandle. Ikke kult!