Grønland Basar legesenter

Tøyengata 2 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grønland Basar legesenter

håpløs

Lege: Sigrid Wergeland Holtermann Holmen Skrevet

helt ubegripelig dårlig lege som ikke klarer å gjøre det jeg kommer dit for. skiftet fastlege pga andre ting også (blant annet rot med e-resepter og generelt fra resepsjonen) og først da finner vi ut at henvisning videre IKKE er sendt. man må kunne stole på at fagfolk A: gjør det man ber dem og og B: ikke svarer "ja den er sendt" når man purrer!!!!

Norges beste legekontor

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Grønland Basar legekontor er uten tvil Norges beste. Min fastlege er meget grundig, imøtekommende, tillitsvekkende og ikke minst vennlig. Jeg føler meg veldig godt ivaretatt og i tillegg er det en utrolig god atmosfære. Dette takket være også en flott legesekretær. Tusen takk for at jeg er pasient akkurat der.

Veldig bra lege

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Har hatt Phuong i 10 år nå og kan ikke si annet enn at jeg er 100% fornøyd. I løpet av denne tiden har hjulpet meg med mange ting og aldri begått noen feil så vidt jeg kan bedømme. Er heller slik at han sender deg til en spesialist for en ekstra sjekk for å være helt sikker.
Mitt inntrykk er at han sitter inne med veldig mye kunnskap. Har vært hos han 2 ganger i sommer og fått rask og effektiv hjelp begge gangene.
Sykepleieren som sitter på forværelset er også veldig hyggelig, tar alltid telefonen og er flink til å ta blodprøver.

Språk kan være et lite problem noen ganger, men det går stort sett greit.Vær rett på sak når du kommer til Phong. Forklar raskt å tydelig hva som feiler deg og hvilke symtomer du har. Hvis du er typen som kommer til legen for å sitte å prate løst og fast om problemene dine må du ikke finne på å bruke Phoung. Han er veldig travel og det merker man når man er der. På en annen side er han veldig effektiv og han strekker seg langt for å ta en time innimellom hvis han på forhånd vet at det ikke tar for lang tid. Jeg har forøvrig aldri ventet mere enn 3 dager på time. Jeg var hos han i dag og da jeg ringte ned sa han at jeg bare kunne komme med en gang. Fikk sykemelding, kortisonsprøyte og henvisning til MR på 10 minuter. Det er det ingen som slår tror jeg.

En kompetent allmenspesialist

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Lett tilgjengelig. Hører godt på alt du har å si. God kunnskap gjennom mange års erfaring. Henviser til spesialister der det trengs.

En betaler kontant, eller en får giro. De har ikke kortautomat.

Dyktig lege

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Dr Phuong har vært min lege i over 10 år, nesten like lenge som jeg har bodd i Oslo, og etter at jeg har fått familie så har han vært vår familie lege og det i snart 7 år. Dr Phuong er flink, tydelig og effektiv. Han er også en lege som lytter og hører på deg om du trenger det og gir deg gjerne råd om du ønsker det. Han er meget god lege som kan anbefales på det sterkeste.