Grønland Basar legesenter

Tøyengata 2 0190 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Grønland Basar legesenter

Veldig bra fastlege

Lege: Mai-Ly Nguyen Bøksle Skrevet

Hun tar seg alltid god tid, og er hyggelig og forståelsesfull. Hun har alltid sendt henvisninger til spesialister når det har vært nødvendig

Anbefales!

Lege: Mai-Ly Nguyen Bøksle Skrevet

Smart, dyktig, og effektiv uten å stresse. I tillegg veldig empatisk. Tar litt lang tid å få time, men det er jo ikke hennes feil. Anbefales!

HYGGELIG OG KUNNSKAPSRIK

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Familien vår har brukt dr. Phuong som fastlege i mange år. Vi blir alltid godt mottatt og behandlet på en profesjonell og faglig dyktig måte. Er det behov for en time på dagen, får vi det. Dersom vår lege etter å ha undersøkt oss, mener at det er behov for time hos spesialist ordnes det raskt. Vi opplever at han lytter interessert til det vi sier, tar oss på alvor og har gjerne en humørfylt replikk på lur. Med sin store arbeidskapasitet har han mange pasienter som alltid blir tatt godt imot og holdt orden på av legesekretær Sonja. En stor takk sendes fra en fornøyd pasient!

Arrogant

Lege: Phuong Ngoc Nguyen Skrevet

Ikke så hyggelig lege. Ved siste besøk fikk jeg beskjed om at jeg ikke kunne spørre om tre forskjellige ting samtidig. Han hjalp meg med to ting, men fikk beskjed om å bestille ny time for å sjekke det tredje.

Imøtekommende, sympatisk og trygg!

Lege: Mai-Ly Nguyen Bøksle Skrevet

Dette er en lege som har alt: empati, faglig sterk og tar dine problemer på alvor. Henviser deg videre når det er behov for det. Anbefales!