Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Tar meg på alvor

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Jeg var redd fastlegen ikke skulle tro på meg når jeg kom med mine plager. Tver imot, Einar har tatt dette på alvor. Han oppfordret meg til å ha flere timer med han fremover for å følge opp saken, og jeg syntes dette viser arbeidsvilje og innsats. Jeg føler meg sett.

Styr unna hvis du sliter psykisk

Lege: Naila Saddique Skrevet

Denne legen tar ikke kampen for deg. Hun bare aksepterer at systemet er dårlig. Denne legen har bare gjort vondt verre.
Hun er bestandig veldig forsinket og har null respekt for andres tid.
På telefontimer, så ringes det over en time for sent.

Lite empatisk og fraværende

Lege: Kristine Selmer Solbakken Skrevet

Virker ikke som at hun bryr seg om deg. Er mer opptatt av å skrive på PC-en og bli ferdig slik at hun rekker neste pasient. Frarådes på det sterkeste. Fakturerer også for alt mulig som ikke andre fastleger gjør. Trist at man må møte slike mennesker i helsevesenet.

Arrogant og nedlatende

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Når man kommer til legen er det for at man er syk eller skadet. Da forventer man å bli møtt med empati og vennlighet. Denne mannen opplevde jeg som sur, arrogant og nedlatende. Han var lite behjelpelig og jeg følte at han tråkket på min troverdighet.

Trygg og nøye

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Veldig fornøyd med besøket mitt hos Mr. Bøhmer. Flink å sy sting og nøye med behandling for å unngå infeksjon i såret. Informativ i fremgangsmåten av behandling og hvorfor han gjør som han gjør. Imøtekommende og trivelig, følte meg i trygge hender!