Husebyskogen Medisinske Senter

Sørkedalsveien 150 A 0754 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Husebyskogen Medisinske Senter

Trygg og nøye

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Veldig fornøyd med besøket mitt hos Mr. Bøhmer. Flink å sy sting og nøye med behandling for å unngå infeksjon i såret. Informativ i fremgangsmåten av behandling og hvorfor han gjør som han gjør. Imøtekommende og trivelig, følte meg i trygge hender!

Lyttende og dyktig lege

Lege: Lena Belstad Skrevet

Lena er alltid hyggelig. Jeg blir tatt seriøst uansett om det er fysiske eller psykiske årsaker til besøket. Hun tar seg tid til å lytte, utrede og finne løsninger sammen.
Er det akutt er det aldri problem å få time samme dag, ellers er det ca en uke ventetid på time.

Uinteressert og overfladisk

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Brukte Bøhmer i mangel av egen fastlege for å fjerne sting. Utførelsen bar preg av tilfeldigheter, jeg fikk betennelse i såret og måtte ha gjentatte besøk på sykehus for sårbehandling. Hold avstand til denne legen.

Denne legen bør du styre unna!

Lege: Einar Alexander Bøhmer Skrevet

Lite lyttende og lite tilbakemeldinger. Hadde ingen spesielle kommentarer til indikative prøvesvar og ingen forslag til behandling av klare symptom. Fikk beskjed om å komme tilbake om 6-12 mnd for en ny sjekk. Har gått over i det private helsevesenet for videre oppfølging. Han er sikkert ikke like dårlig i alle tilfeller, men jeg ville ikke tatt sjansen!

Hun tar deg på alvor.

Lege: Naila Saddique Skrevet

Dyktig lege både til gravide, barn og mann.

Tar seg tid til å lytte, henviser når det trengs og følger opp prøvesvar.