Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene Colosseum

Kunnskapsrik

Lege: Frode Elsness Skrevet

Jeg er takknemlig for at min fastlege har holdt ut med meg i alle år, livet har hatt sine utfordringer. Jeg stoler hundre prosent på Frode, rett og slett fordi han er intelligent og ærlig.

Grundig og sympatisk

Lege: Øyvind Bjerkreim Strand Skrevet

er veldig fornøyd med Øyvind som lege etter at min gamle lege gikk av med pensjon. Han tar alt du kommer med på alvor, er grundig i tillegg sympatisk å snakke med. Anbefales!

Svært godt fornøyd

Lege: Eir Marie Elsness Bergan Skrevet

Hver gang jeg har vært hos denne legen, har jeg vært svært godt fornøyd. Hun er forberedt, lytter, stiller spørsmål og vurderer tiltak. Henviser videre ved behov. Topp fastlege!

Dyktig lege

Lege: Eir Marie Elsness Bergan Skrevet

Høy faglig kompetanse. Henviser alltid videre ved behov. Grundig. Gir raske tilbakemeldinger.
Som person, blid, imøtekommende,effektiv og tillitsvekkende.
Har hatt henne som fastlege siden 2010. Ingen planer om å bytte.

Skikkelig dyktig, profesjonell og seriøs lege!

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Jeg kan med hånda på hjertet si at dette er den beste legen jeg noensinne har hatt. Jeg har hatt 4 forskjellige fastleger gjennom 7 år, og Anne Lill er uten tvil den flinkeste av de. Hun tar deg på alvor, legger ikke skjul på mistanker hun har ang. diagnoser, sender henvisninger til steder med én gang og hun jobber til og med mye overtid bare for å følge opp pasientene sine. Er enig her med en annen som har gitt tilbakemelding, hvor de skriver at de som ikke har vært fornøyde med henne er de som ikke tåler å få høre at de ikke kan få servert alt på sølvfat.

Anne Lill snakker rett fra hjertet og er tydelig på at hun kan hjelpe og veilede og gjøre sitt faglig, men også at man må ta i et tak selv for å bli frisk på enkelte ting. Hun er også utrolig god på psykisk helse. Har gått dit et par ganger og hun har flere ganger irettesatt meg uten at jeg visste t jeg trengte det. Ord kan ikke beskrive hvor takknemlig jeg er for denne legen!

Det eneste negative er tilgjengelighet. Hun er nesten aldri ledig og det kan ta flere uker å få en time til henne. Da er det i tillegg gjerne litt ventetid på venterommet. Har dog tatt opp dette med henne selv, og hun er veldig klar over det. Hun responderte derimot med at hun har full forståelse for det, og derfor er hun også tilgjengelig på helsenorge dersom man må ha en time så fort som mulig. Hun lager tid til veldig viktige timer!

Jeg er strålende fornøyd :)