Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene Colosseum

Dyktig lege

Lege: Eir Marie Elsness Bergan Skrevet

Veldig fornøyd. Hatt henne som lege siden 2015. Hun er imøtekommende, profesjonell og løsningsorientert. Ingen planer om å bytte.

Dyktig og tillitsvekkende

Lege: Eir Marie Elsness Bergan Skrevet

Eir Marie har vært min fastlege i noen år nå. Jeg er sjeldent innom fastlegen, men de få gangene jeg har behov, møter jeg en seriøs og blid lege, som er imøtekommende, tillitsvekkende og kunnskapsrik. Jeg er kjempefornøyd og håper hun fortsetter som fastlege i mange år til. Jeg er imidlertid mindre fornøyd med ventetid på telefon og eventuell ventetid på ledig time.

Den beste legen jeg noen gang har hatt

Lege: Øyvind Bjerkreim Strand Skrevet

Øyvind var vikar for min fastlege som jeg var nære på å bytte fra. Jeg gikk gjennom en enormt tøff tid og gudsjelov fikk jeg på grund av sykdom hos fastlegen min gå til Øyvind en gang, hvilket jeg fortsatte med i år i etterkant. Han er utrolig empatisk, tålmodig og engasjert og var en enorm bidragsyter til at jeg i dag har det bedre. Øyvind ser deg, lytter til deg og får ting gjort. Kan ikke annbefales varmere.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Frode Elsness Skrevet

Frode Elsness har vært fastlege for familien vår i over ti år. Han er dyktig, imøtekommende, trygg og kunnskapsrik. Vi har alltid vært fornøyd og blitt godt fulgt opp og ivaretatt.

Vennlig, avslappet og kunnskapsrik

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Jeg har gått til henne i to år nå, og hun er alltid hyggelig med et glimt i øyet. Jeg opplever henne som kunnskapsrik og at hun tar mine spørsmål på alvor, samtidig som at hun har en beroligende væremåte.