Fastlegene Colosseum

Sørkedalsveien 10 D 0369 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Fastlegene Colosseum

En lege som ser deg, og virkelig vil hjelpe

Lege: Øyvind Bjerkreim Strand Skrevet

Overskriften sier vel alt. Strand er en av få leger jeg har møtt på, som virkelig har empati for pasientene sine og som ønsker å hjelpe til.

Han ønsker sterkt å hjelpe

Lege: Øyvind Bjerkreim Strand Skrevet

Øyvind Strand v/ Fastlegene Colosseum er, trass i en litt forsiktig stil, en lege som virkelig vil finne de beste løsninger for sine pasienter. Kompenserer aldri med en stor stil når han er utrygg...,men forsøker heller å finne ut av fakta og hva som er beste behandling. Dette er en av årsakene til av vi føler at vi er på et trygt sted hos ham. Et flott eksempel på en yngre lege som passer i yrket som lege!

Flott fastlege - med full møtebok

Lege: Anne Lill Eide Skrevet

Når jeg til slutt kommer inn til Eide, har hun tid til å ta praten. Jeg opplever at hun er kunnskapsrik og jeg føler eg trygg på hennes vurderinger.

Urtfordringen er muligens at hun har for mange pasienter

Flink lege

Lege: Frode Elsness Skrevet

Han er veldig flink. Hadde vært hos ham fra 2010. Alltid diagnoserte riktig for 2-3 alvorlig sykdommer.

Trygg, kunnskapsrik og lett og forholde seg til

Lege: Frode Elsness Skrevet

Jeg har hatt Frode Elsness som fastlege i 10 år, og jeg er svært fornøyd med ham. Han setter seg inn i situasjonen og gir konkrete, klare og nyttige tilbakemeldinger som har hjulpet meg de gangene jeg har trengt det.