Søsterhjemmet Legesenter DA

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Søsterhjemmet Legesenter DA

Lite hjelpsom

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Ikke en lege du går til hvis du sliter med psykiske plager. Fikk først hjelp for angst etter jeg byttet ut henne med en ny lege.

Dyktig, engasjert og trygg

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Har kun gode ord å si om Dr. Fredriksen.
Dyktig og trygg lege som virker engasjert i jobben sin og meg som pasient.

Effektiv men ikke empatisk

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Har hatt denne legen i rundt 8 år. Jeg har vært av den typen som har sagt at det ikke gjør noe at hun er brå og kort, hun er jo så effektiv! Jeg konmer meg lynraskt tilbake til jobb etter timen! Frem til det var mer alvorlige ting jeg ønsket å ta opp. Da merket jeg at ikke lenger ønsker en lege uten empati, uten smil, uten medmenneskelighet og uten evne til å ta seg tid til mennesket som sitter med tårer i øynene i stolen. Går timen over 7 minutter blir hun rastløs, ser på døren, bryter av midt i en setning og ønsker "lykke til da". På høy tid for meg å bytte fastlege. Innser jo at det burde vært gjort før.

Dårlig humør

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Værste gynekologen jeg har vært borti. Følte jeg bare var til bry, var sur, nedlatende og frekk. Hun burde ikke ha noe som helst med gravide og gjøre! Var så lei meg etter og ha vært hos henne.

Verste opplevelsen noen sinne

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Unner absolutt ingen denne legen. Hun er uprofesjonell . Og alltid i dårlig humør. Hun tar deg ikke på alvor og sender ikke henvisninger videre som hun sier hun skal