Søsterhjemmet Legesenter DA

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Søsterhjemmet Legesenter DA

Svært godt inntrykk.

Lege: Kathrine Sørestrand Øye Skrevet

Kathrine Sørestrand Øye overtok som min fastlege etter at den forrige fastlegen min flyttet.
Har kun vært til en konsultasjon, men fikk et svært godt inntrykk av Sørestrand Øye.
God kommunikasjon, virker trygg og kunnskapsrik, følte at jeg ble tatt på alvor og fikk umiddelbar tillit til henne.

Skulle gjerne fortsatt å ha henne som fastlege, men har flyttet til en annen kommune og fått ny fastlege nærmere mitt nye bosted, fordi det blir for tungvint og langt å reise til Søsterhjemmet Legesenter.

Det er også svært vanskelig å komme gjennom på telefonen til legesenteret og jeg har blandet erfaring med noen av de som jobber i resepsjonen. Jeg forstår at det sikkert kan være en stressende jobb, men greier man ikke la være å være frekk og ufin mot pasienter, bør man nok finne seg en annen jobb.

Uten Byens for meg beste lege....

Lege: Esben Storvand Skrevet

Begynte hos dr E.S den gangen han startet opp i Porsgrunn .Uten den hjelp han har gitt meg hadde alt gått veldig galt .Kan bare takke han fordi han alltid har hatt tid til meg .
Tar seg god tid og alltid hyggelig.
Et besøk hos han er som en god venn som du kan snakke alt.

Overfladisk lite imøtekommende

Lege: Kathrine Sørestrand Øye Skrevet

Min gamle fastlege byttet legekontor til et som ligger et stykke fra meg.Noe som var synd.Fikk da tildelt Øye som ny fastlege.Virket hyggelig ved første besøk.Men da jeg senere skulle fornye mine faste resepter begynte moroa.Nei det fikk jeg ikke ,jag kunne godt klare meg uten fikk jeg beskjed om.At man skal måtte "krangle"seg til medisiner som man har brukt i mange år skal være unødvendig.Selve legesentret har heller ikke fungert her.Ikke kunnet bestille time eller resepter lengre på nettet.Og helt håpløst og komme gjennom på tlf.Jeg bytter fastlege .

Dyktig og imøtekommende

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Jeg har utelukkende gode opplevelser med Dr.Fredriksen. Hun er faglig dyktig, tar seg tid til meg som pasient og har en behagelig personlighet.

Fantastisk

Lege: Esben Storvand Skrevet

Esben er en person som bryr seg om pasienten sin. For meg så har han betydd mye. Han er alltid blid og imøtekommene. Utrolig dyktig og flink. Fint han har forskjellige interesser utenom sin legepraksis.