Søsterhjemmet Legesenter DA

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Søsterhjemmet Legesenter DA

Super lege

Lege: Esben Storvand Skrevet

Meget dyktig positiv lege. Jeg har benytter han gjennom mange år. Jeg kjenner han godt og vil anbefale til alle son fastlege. Han er meget dyktig og har god humor og har tillitsverv som formann i Porsgrunn Høyre.

Helt fantastisk lege

Lege: Esben Storvand Skrevet

Esben har vært min fastlege i snart ti år. Han har hundrevis av pasienter, og selv om jeg ikke er den som renner ned døra hans, så kjenner han meg igjen, husker detaljer om livet mitt, og spør oppfølgingsspørsmål om tidligere plager og sykdommer. Han er super å snakke om psykiatriske ting med, han har virkelig peil og er ikke den som avfeier deg. Han tar alt du sier på alvor, lytter virkelig til hva du har å si. Bedre lege har jeg aldri vært borti, og jeg gruer meg virkelig til jeg en gang flytter herfra og må finne meg ny.

Eneste minuset er at både han og legesenteret har det veldig travelt, så med mindre det haster kan det ta lang tid å få time, og lang tid å få svar på telefon.

Profesjonell og hyggelig!

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Jeg har vært hos Dr.Fredriksen i forbindelse med graviditet, og opplever henne som en veldig flink og imøtekommende lege.

Effektiv og dyktig lege

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Trine Fredriksen er en effektiv og dyktig lege som får jobben gjort. Fredriksen er gynekolog og min erfaring i forhold til henne er i forbindelse med svangerskap. Jeg har ikke vært hos henne for andre ting.

Regning uten time

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Fikk regning i posten uten å få time på forhånd. Når jeg ringte resepsjonen ble jeg skjelt ut og fikk beskjed om å sjekke posten min bedre. Jeg sa jeg ikke kom til å betale for time jeg ikke fikk og ble ringt opp igjen etter at resepsjonisten hadde snakket med Trine Fredriksen. Da var svaret: Regningen er slettet, men du ringer aldri hit igjen.