Søsterhjemmet Legesenter DA

Gamleveien 19 3922 Porsgrunn

Siste vurderinger av behandlere ved Søsterhjemmet Legesenter DA

Trygg og dyktig

Lege: Anette Habla-Foss Skrevet

Har hatt hun som fastlegge en stund nå og kan ikke gi annet en skryt.
Hun møter meg altid med et smil og medmenneskelighet og virker genuint interessert i min helse både fysiske og mentale og spør meg og ting samt oppfordrer meg til å spørre om det er noe jeg lurer på ang behandling, medikamenter eller annet. Hun setter seg inn i min epikrise og sykehistorikk og spør følger bra opp på alt som måtte være! Så til tross for at søsterhjemmet's resepsjon er shitty så fortsetter jeg der hos henne!
For hun er strake motsetning til resepsjonistene som ikke er annet en arogante, nedlatende og lite imøtekommende!
Så lenge Annette jobber der så fortsetter jeg å gå dit!
Og hun er ikke red for å diskutere og fortelle om bekymringer hun har for min helse, behandling eller ønsker! Ikke en soft nikkedokke som syr puter under armene dine og gir deg det du vil ha!

Lytter overhodet ikke

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Hun lytter overhodet ikke, og trygger ikke pasientene. I tillegg oppfører hun seg frekt og nedlatende.

Lite forståelse, følte meg tvunget til å beholde p-stav

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Var hos Trine for at jeg ønsket å fjerne p-stav. Fikk da direkte spørsmål på hvorfor, svarte at jeg ikke ønsket gå på hormonell prevensjon lenger. Ønsket å prøve uten en stund.

Dette hadde hun ingen forståelse for. Sa til meg at det var synd i mannen min, som nå måtte bruke kondom. Hun mente det er kvinnens jobb å bruke prevensjon, og sa at jeg ville ødelegge et godt samliv, hvis mannen ble tvunget til å bruke kondom.

I tillegg spurte hun meg rett ut om hva jeg ville gjøre hvis jeg ble gravid.
Hun sa til meg at hun var helt overbevisst om at jeg ble gravid innen kort tid.

Følte meg veldig krenket og turte da ikke fjerne p staven. Reiste der ifra lei meg og med p-staven i armen.

Anbefales ikke. Blir aldri å gå tilbake dit i framtiden!

Fantastisk gynekolog

Lege: Trine Fredriksen Skrevet

Det var første gang jeg var hos henne, og pga anmeldelsene var jeg litt nervøs. Skulle ikke tro vi var hos samme person, hun var dyktig, varm og empatisk.

veldig dårlig opplevelse

Lege: Esben Storvand Skrevet

Esben er for overarbeidet til å ta seg tid til å ta hensyn til pasientene sine. ekspertisen hans var upålitelig, og jeg måtte gå et annet sted for å få hjelp, noe den ble gitt. alt i alt en veldig dårlig opplevelse på alle måter.