Sjøgata Medical

Sjøgata 1B 8656 Mosjøen

Siste vurderinger av behandlere ved Sjøgata Medical

Dyktig og grundig

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Dette er en av de beste fastleger jeg har hatt. Føler han virkelig kan faget sitt. Og han forklarer nøye alle de rare spørsmålene jeg har. Slikt at jeg også forstår det. Og han er alltid litt opplest på meg og min situasjon når jeg kommer til ny time. Synes han er super hyggelig og har alltid tid til å hjelpe. Selv om det tar lengre tid enn planlagt.

Profesjonell, lyttende og forklarende.

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Opplever han som kort og konsis, så det er lurt å komme til timen med en til to konkrete etterspørseler. Passer ypperlig for meg som vil ordne ting raskt. Han har satt i gang raske behandlinger, henvisninger og sykemeldinger, og er også utmerket til å forklare ting når man spør. Det som også er greit er at det ikke tar lang tid før man får time. A+

Bias ovenfor mentalhelse

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Var alltid sen med å hente meg inn og stresset for å få meg ut igjen.

Ok med hjelp ovenfor fysiske plager og diverse kontroller, men grunnet måten jeg ble behandlet/snakket ned til relatert til mental helse, gruet jeg meg til timene hos Fredrik.

Legesenteret ellers har vært både trivelig, lett tilgjengelig og imøtekommende. Men som en voksen person, følte jeg meg utrolig krenket da jeg måtte ha med en annen til time for å bekrefte helse og livsituasjon for å få den hjelpen jeg trengte.

Selv med etterspurt overføring av tidligere legejournal med solid dokumentasjon og tidligere behandling, ble jeg avfeid på flere punkt som om disse aldri hadde tatt sted.

Ukomfortabel

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Jeg er ikke fornøyd med min nåværende fastlege Fredrik Steinsvik angående uønsket oppførsel som å glemme en henvisning jeg har ventet på i månedsvis uten noe. Jeg kom tilbake til ham og spurte hvorfor det var så lang ventetid, etter en uke fikk jeg en henvisning på Helsenorge som akkurat er sendt ut samme dato som jeg minnet ham på.

– Han er flere ganger for sent, 5-15 minutter for å hente meg til avtalt time.

- Under en undersøkelse får hans arroganse og ego meg til å føle meg ukomfortabel, som om jeg kaster bort hans dyrebare tid. Bare 5-10 minutter ut i timen så sa han at han ikke har tid til andre ting (selvfølgelig fordi du var sen i begynnelsen)

Det eneste som er bra med ham er at det var lett å få en avtale, jeg får den stort sett innen en uke.

Først tenkte jeg at jeg har for mange forventninger eller kanskje jeg bare var uheldig som fikk ubehagelige opplevelser fra ham akkurat det samme scenarioet som andre mennesker har.

Jeg forventer ikke at leger skal behandle meg som et 5-stjerners privat sykehus/klinikk, men jeg tror at en god lege skal få oss til å føle oss komfortable og støtte oss både fysisk og mentalt under en undersøkelse og behandling.

Vi møter leger for å se etter en helsemessig løsning for ikke å forårsake flere problemer i livet vårt.

Glemsk.

Lege: Fredrik Steinsvik Skrevet

Glemte at han skulle sette meg opp til hodebunnsspesialist med 8 måneders ventetid. Tok kontakt med legekontoret 5 måneder etterpå og fant ut at jeg ikke var satt opp til noe som helst. Samme skjedde med psykisk helse tjenesten han skulle melde meg opp til. Anbefales å ta med notatbok og penn. Så kan du notere det ned for han.