Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Ikke bra

Lege: Andreas Sletten Skrevet

Virker ikke intressert i pasientene sine. Velger lettvinte løsninger for å få folk fortest mulig ut døren igjen.

Effektiv

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Tønsaas er min 3 fastlege , da den jeg hadde hatt lengst virket fjern og tok IKKE tak i det som feilet meg. Den andre legen var samme ulla.Tønsaas er noe av det mest effektive jeg har møtt og jeg har fått hjelp utrolig raskt. Etter at jeg byttet til han så fikk jeg faktisk en diagnose på noe som jeg da hadde slitt med i nesten 5 år UTEN at de 2 forrige tok en vurdering engang. Andre plager er også blitt løst så effektivt noe man bare kan drømme om , setti lys av erfaring av andre leger.
Jeg anbefaler han på det varmeste, han er da vår familielege og barna er også fornøyd. Bedre tilbakemelding kan man vel ikke gi..
(4 og 6 år)

Helt ok lege

Lege: Andreas Sletten Skrevet

Han er helt ok. Men ikke noe mer.
Utrolig lang ventetid. Har opplevd og vente over 2 timer før jeg fikk komme inn. Og det er alt for lang tid når jeg har bestilt time.

De på legekontoret er hyggelige og hjelpsomme, men til tider er det vanskelig og få tak i dem.

Dropp in timer har de også, men anbefales ikke. Har ventet i over 3 timer på dropp in. Og i snitt over en time.

Jeg skal bytte lege nå, og vil ikke anbefale andre dette legekontoret og denne legen

En dyktig lege.

Lege: Andreas Sletten Skrevet

hadde han som lege før jeg flyttet fra tromsø.Svært fornøyd var jeg. Han tok meg på alvor og lyttet alltid til meg,var bestandig i rute med timene sine også.

Verdens beste fastlege

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Han har ikke noe bastant meninger. Han er flink til å henvise og sjekke ut flere muligheter. Men beste av alt han lytter, stiller spørsmål og tror på deg. Han er verdens beste fastlege etter min mening og anbefaler han virkelig!!!