Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Helt fantastisk!

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Den beste legen jeg har vært hos! Tar seg tid til pasientene, bestandig smilende og glad, gjør det lille ekstra.

En lege som følger opp.

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Er verdig fornøyd. Ho følger opp alt og tar ting etter det man trenger.

super flott dame

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Har aldri i mitt liv møtt en lege som er så omsorgsfull,lyttende, handlekraftig,utrulig dyktig i sitt fag!!!!! GULL VERDT kommer aldri til å bytte ho ut!!!!!

Super!

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Jeg har gått til han i årevis å mannen er unik. Jeg har vært hos forskjellige leger i min tid men denne unge (jeg kaller han ung) karen tar seg tid, han går inn i dybden på hva som er problemet, han stiller seg tilgjengelig utover selve legekontoret å vil det absolutt beste for sin passient. Å komme til en annen lege eller legevakta f,eks etter å ha vært hos Tønsaas er en nedtur uten sidestykke. Der blir du verken hørt eller sett, men Mikal tror jeg har den evnen til at han klarer å se hvert enkelt individ å går ikke bare etter en mal. Han burde ligget på 1 plass på denne listen!

Mikal er den beste legen i Tromsø!

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Har hatt Mikal som fastlege de siste årene og bedre lege kan du ikke finne.
Han lytter og ikke minst ser deg. Jeg har slitt med div sykdommer ,og alt han ikke har kunnet hjelpe med har han henvist videre til andre som kan hjelpe. Du føler deg godt ivaretatt. Han kan ringe Ettermiddag/kveld med resultater etter prøver. Er rask å sette igang utredninger. Kan ikke få sagt hvor stor pris jeg setter på å ha akkurat han som min lege. Visst bare alle leger var som han ,så hadde vi vært heldige! Annbefaler han på det sterkeste.