Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Samlet vurdering: en middels god lege

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

En venn anbefalte Mikal Tønsaas som fastlege, så jeg byttet til Tønsaas. I begynnelsen opplevde jeg at han tok seg rimelig god tid, men etter hvert fremstod han som rastløs. Rent medisinsk virket Tønsaas habil nok, men så snart temaet dreide inn på de mer psykiske konsekvenser, ble han fjern, og svarte med setninger som lignet på klisjeer. Han virket ukomfortabel med det som falt utenfor pille-trillingen. Jeg følte at kroppen min ble ivaretatt, mens jeg som person gikk fra kontoret til Tønsaas med stadig stigende mismøye. Han er ikke min fastlege lenger.

Norges beste!

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Mikal er den beste legen jeg og mine barn har hatt. Utrolig kunnskapsrik og kompetent, men samtidig ydmyk når han er usikker. Han har det aldri travelt, spør alltid om det er noe mer/annet og husker tidligere legebesøk. Henviser til spesialister når det er behov for det. En føler virkelig at man blir tatt på alvor av Mikal!

kjempe greier.

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Leger er som frisøra, funnet en som har peilig så blir man.
Kjempe kar det herrane!

Beste legen noen sinne.

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Denne damen er flott! Hun tar seg tid til å lytte til dine problemer og forsøker å finne på en løsning. Skriver ikke ut en dunge med medisiner om du ikke trenger det. Hyggelig er hun også. Anbefales.

kjempe fornøyd

Lege: Wenche Strindberg Langeid Skrevet

Tok meg så godt imot da jeg kom fra oslo å hadde én virkelig dårlig lege. Hun lytter,, viser omsorg, tar vare på pasienter og er virkelig hyggelig og flink i faget.