Nordlyslegene AS

Stortorget 4 9008 Tromsø

Siste vurderinger av behandlere ved Nordlyslegene AS

Jordnær

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Tønsaas er en dyktig lege med stor kunnskap. Han er rolig, behagelig å snakke med og en utrolig god veileder. Han hører på det jeg har å si og følger det opp. Når jeg er hos han kan jeg ta opp flere ting på samme time, både fysiske og psykiske problemer følges godt opp!

Blir ikke å bytte lege så lenge jeg bor i byen for han er den beste legen jeg har vært borti!

Lyttende, respektfullt

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Mikal Tømsaas er behagelig, han er tilstede i samtalen, han er interessert i min opplevelse av egen sykdom. Det gir tillit at han erkjenner at han ikke vet alt, men heller tar en telefon til spesialist for å konferere. Han vil jeg holde på.

Helt fantastisk lege

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Tønsaas er den beste legen jeg har vært borti! Han bruker god tid, stiller relevante spørsmål og gir deg en følelse av å bli tatt på alvor. Han er også veldig åpen for flere mulige diagnoser/problemer, ved at han undersøker bredt, i stedet for å bare raskt konkludere. Han virker som en lege som ikke presser dagene helt fulle av pasienter, men heller tar seg tid til å undersøke grundig. Jeg føler meg veldig trygg på han som lege og han virker veldig faglig oppdatert. Jeg er rett og slett imponert!

Ikke tlf tid

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Han er dyktig nok, men tar aldri tlf hvis man trenger svar eller rådføres pga han heller vil møte pasientene personlig.
Er dette en måte for å tjene mest mulig på den minste lille ting???

Utrolig dyktig

Lege: Mikal Samuel Tønsaas Skrevet

Her er en fastlege som har gode egenskaper innen alle områder: dyktig i samtaler, stiller gode spørsmål, er effektiv når det trengs og oppleves som ekte interessert. Undertegnede med to barn på 2 og 4 år (vi har alle tre Tønsaas som fastlege) er veldig fornøyd! Selv om vi har flyttet til Kvaløya, kommer vi ikke til å vurdere og bytte.