Bystranda legesenter

Østre Strandagate 76 A 4608 Kristiansand S

Siste vurderinger av behandlere ved Bystranda legesenter

Elendige resepsjonist

Lege: Anders Kind Skrevet

Har Anders som fastlege i nesten 3 år, fornøyd og ville gjerne fortsette med ham videre. I dag skulle bestille time hos fastlegen min, men etter samtalen i tlf med resepsjonist, vurderer å bytte legesenteret. Ironisk, uhyggelige og rett og slett uprofesjonelt. Desverre fikk ikke spurt navnet på den damen før samtalen ble plutselig avbrutt. Men fikk stert følelse at vil aldri snakke med ho igjen.

Lite forståelse, tilstedeværelse og arrogant

Lege: Holgeir Skjeie Skrevet

Blir møtt med en arrogant holdning, der man har til tider følt som om man har innbilt seg plager.
Forferdelig lite forståelse ved å komme på kontroller i etterkant av operasjoner eller annet.
Kort og enkelt; kan virke noe utdatert.

Beste legen.

Lege: Bernt Magdy Salib Skrevet

Bernt er den beste legen vi har vært hos. Han tar pasienten på alvor og sørger for at man forlater kontoret hans 100% betrygget. Han tar seg god tid på å lytte til problemene.
Det har aldri vært noe problem med å få time hos han på kort varsel. Personalet på Dronningen legesenter er veldig behjelpelige, hyggelige og alltid blide.

En meget kvalifisert lege som tar seg tid til å lytte

Lege: Anders Kind Skrevet

Jeg byttet fastlege da min daværende i mange år pensjonerte seg.
Mitt valg har jeg aldri angret på. Jeg opplever min nye fastlege som engasjert og løsnings orientert og ikke minst inkluderende. Det er ikke ofte jeg har behov for legehjelp, men de gangene det har vært behov så blir jeg mottatt på en profesjonell og god måte.
Det har blitt funnet løsninger på kroniske problemer gjennom henvisninger til spesialister der resultatene har ført til store forbedringer. Dette til tross for at tidligere diagnoser fra andre leger har vært at dette må du nok innfinne deg å måtte leve med.
Min bestemte oppfatning, i dag, er at jeg tidligere ikke har blitt henvist til adekvat kompetanse for å sikre riktig diagnose.
Jeg kan ikke rose nok behandling og tillit jeg har til min fastlege!

Helt fantastisk

Lege: Bernt Magdy Salib Skrevet

Jeg vil anbefale Salib på det sterkeste! Han er en dyktig lege, tar seg god tid til å høre på det du sliter med og er utrolig behagelig å snakke med. Jeg ble oppriktig lei meg da jeg måtte bytte lege etter at jeg flyttet fra Kristiansand...